До кінця першого кварталу 2016 року кількість рекламних оголошень в Instagram сягне 1 млрд.
Загальне число рекламних оголошень, які компанія представила через сервіс Brand Networks у серпні, дорівнювало 50 млн. Про це повідомляє rekla master.
За місяць це число подвоїлося — 100 млн, а до грудня 2015-го число таких рекламних повідомлень сягнуло вже 670 млн.
Компанія припускає, що до кінця першого кварталу 2016 року зможе відзвітувати про 1 млрд повідомлень. І хоча статистика стосується лише роботи компанії Brand Networks, Business Insider вважає, що цей показник говорить про тенденції нарощування обсягів реклами соцмережею.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google торік відключив 780 мільйонів рекламних оголошень
Ціна за тисячу показів реклами в сервісі становить $5. За звітний період вона впала на $1.

CEO компанії Brand Networks Джеймі Тедфорд підкреслив, що особливо аналітиків компанії здивувало те, що більше половини реклами подають у вигляді відео.
Також компанія представила інформацію про розподіл середньої вартості 1000 показів рекламних банерів з різних індустрій. Наприклад, фахівці розповіли, що рекламувати моду виявилося дорожче, ніж подорожі.

Коментарі