Український IT-підприємець інвестував $150 тис в стартап Highbrow, який два роки тому заснували Артем Зав'ялов і Євгенія Лиманська.
З 2014 року український сервіс освітніх еmail-розсилок розвивася без фінансування. Зараз Highbrow має 180 тис зареєстрованих користувачів. Артем Зав'ялов і Євгена Лиманська кажуть, що інвестиції дозволять збільшити базу користувачів до 1 млн.
Крім залучення нових користувачів засновники сервісу мають намір також розширити базу освітніх курсів. У цьому напрямку хлопці активно співпрацюють з Y Combinator і Spot.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український стартап Maggie отримав $70 тис інвестицій
Тривалість будь-якого курсу Highbrow - всього 10 днів. Весь освітній процес розбитий на 5-хвилинні епізоди, повідомлення про які зареєстровані користувачі отримують щоранку на свій еmail.
Нині користувачам Highbrow пропонується на вибір 75 курсів у 13 категоріях.
Курси Highbrow спонсоруються. Зараз освітній сервіс почав себе окуповувати.
Нагадаємо, користувачі зібрали понад $100 тис на універсальний кабель для iPhone і Android.
Коментарі
1