Нова політика Twitter набуде чинності 22 листопада.
Відповідну інформацію повідомив співзасновник і гендиректор соціальної мережі Джек Дорсі на своїй сторінці у Twitter.
"Ми прийняли рішення припинити публікацію всієї політичної реклами на Twitter по всьому світу. Ми вважаємо, що сприйняття політичних меседжів користувачами мережі потрібно заслужити, а не купувати", - написав Дорсі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Samsung представила концепцію гнучкого смартфона
Він додав, що реклама в інтернеті має величезну силу й ефект для комерційних рекламодавців.
"Ця сила несе значні ризики для політики, де вона може бути використана для впливу на волевиявлення та зашкодити життя мільйонів людей", - зауважив керівник компанії.
Остаточні правила реклами Twitter оприлюднить до 15 листопада.
We've made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…🧵
— jack 🌍🌏🌎 (@jack) 30 жовтня 2019 р.
У серпні Twitter змінив правила розміщення реклами від державних ЗМІ.
Коментарі