




Резиденція модельєра Джорджо Армані, розташована в центрі комуни Ла-Пунт, в долині Енгадін на перший погляд являє собою квінтесенцію затишку по-альпійський.
Триповерхова будівля під назвою Chesa Orso Bianco (у перекладі з італійської - "Дім білого ведмедя") зустрічає вас всіма атрибутами місцевого будівництва: народні візерунки на фасаді і високий ганок з величезними дверима. Проте всередині все виглядає куди більш космополітично. Замість низьких кімнат перед нами постають високі просторі приміщення. Приміщення чимось схоже на японський готель ріокан. Лише фарби тут темніші, а матеріали розкішніші.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Фарфорові фігури і казковий антураж — будиночок Робінзона в Бельгії
"Я люблю східний стиль за його чистоту, чіткість ліній і виняткову увагу до деталей", - говорить Армані, який часто використовує орієнтальні мотиви і в своїх колекціях одягу. Інтер'єр, створений модельєром і його командою, доводить, що вся ця екзотика доречна навіть у такому несподіваному місці, як долина Енгадин.
"Дім білого ведмедя", який Армані пригледів собі кілька років тому, був побудований в XVII столітті і за кілька сотень років практично не змінився. Хоча планування модельєрові не сподобалася.
"Це було якесь нагромадження крихітних спалень, що з'єднувалися за допомогою вузьких коридорів і сходів. Здавалося, що в цьому взагалі немає ніякої системи ", - згадує він.
Для місцевої архітектури характерно широке застосування дерева, і Армані теж слідував цій традиції, хоч і перекроїв її на свій лад - використав не місцеві хвойні породи, а екзотичний махагон.
"Кожен мій будинок має власне обличчя, я поважаю контекст, в якому існує споруда. Але тим не менше всі ці інтер'єри відображають і мої власні естетичні ідеали ", - говорить він.
Згідно цього принципу оформлені кімнати в основному будинку. Строгість форм і скупість деталей дають відчуття майже монастирського спокою.
"Важливо виділити головне, - пояснює Армані суть свого підходу. - Відмовитися від надмірностей і прагнути до елегантності. Не можна розділяти красу і функціональність. Яким би не був будинок, ви повинні відчувати себе в ньому легко і вільно ".
Власне, як і у ідеально скроєному піджаку від того ж автора.
Коментарі
1