четвер, 21 квітня 2016 16:56

Китайський блогер заробила $3,4 млн за 30 секунд

Китайський блогер заробила $3,4 млн за 30 секунд

Найпопулярніший відеоблогер у Китаї Папі Джіанг вперше продала рекламний ролик тривалістю 30 сек за $3,4 млн.

Про це повідомляє портал Quartz.

Блогер Джіанг відома своїми гумористичними відео, пов'язаними з повсякденним життям, відносинами і соціальними питаннями.

Дівчина відрізняється своєю любов'ю до нецензурної лайки. Це обурює уряд Китаю. Влада погрожувала закрити дівчині доступ до акаунтів, оскільки її діяльність не відповідає поняттям "чистого і здорового кіберпростору".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Китайські ресторани відмовляються від роботів-офіціантів

Рекламу на каналі найуспішнішого блогера виграла компанія з продажу косметики.

Нагадаємо, шведський відеоблогер Фелікс Чельберг, відомий як PewDiePie, протестував окуляри віртуальної реальності HTC Vive.

Зараз ви читаєте новину «Китайський блогер заробила $3,4 млн за 30 секунд». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути