Найпопулярніший відеоблогер у Китаї Папі Джіанг вперше продала рекламний ролик тривалістю 30 сек за $3,4 млн.
Про це повідомляє портал Quartz.
Блогер Джіанг відома своїми гумористичними відео, пов'язаними з повсякденним життям, відносинами і соціальними питаннями.
Дівчина відрізняється своєю любов'ю до нецензурної лайки. Це обурює уряд Китаю. Влада погрожувала закрити дівчині доступ до акаунтів, оскільки її діяльність не відповідає поняттям "чистого і здорового кіберпростору".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Китайські ресторани відмовляються від роботів-офіціантів
Рекламу на каналі найуспішнішого блогера виграла компанія з продажу косметики.
Нагадаємо, шведський відеоблогер Фелікс Чельберг, відомий як PewDiePie, протестував окуляри віртуальної реальності HTC Vive.
Коментарі