Китайські ресторани почали відмовлятися від роботів-офіціантів. Роботи це чудове знаряддям для залучення людей в заклад, але вони не досить добре запрограмовані на те, щоб подавати їм їжу та напої. Про це повідомляє BBC.
Кілька ресторанів в місті Гуанчжоу на півдні Китаю виявили, що "персонал" з числа роботів створює більше проблем, ніж дає переваг.
Два з трьох такихзакладів припинили роботу, а третій відправив назад виробникові всіх роботів, крім одного, і знову набрав на роботу людей.
За словами співробітників ресторанів, роботи стали чудовим знаряддям для залучення людей в заклад, проте вони не досить добре запрограмовані на те, щоб подавати їм їжу та напої.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найбагатший блогер YouTube познущався над роботами у віртуальній реальності
"Їхні послуги були обмеженими. Вони не здатні налити воду клієнтам або приймати замовлення", - розповів один з працівників закладу.
За його словами, незважаючи на мобільність, роботи просто не могли виконувати ті ж завдання, що і їх живі колеги.
Спеціаліст Гуандунського технологічного університету Чжан Юн розповів, що роботи на сучасному рівні розвитку гарні для виконання повторюваних завдань на виробництві, проте вони поки що не здатні автономно виконувати роботу офіціантів, яким доводиться контактувати з людьми. Адже поведінка останніх часто непередбачувано.
Нагадаємо, Марк Цукерберг довів, що майбутнє вже настало.
Коментарі