Команда TUM Hyperloop із Німеччини на щорічному конкурсі SpaceX Hyperloop Pod Competition встановила новий рекорд швидкості. Капсулу розігнали до 463 км/год.
Після цього Ілон Маск заявив, що наступного року для змагання побудують новий вакуумний тунель із вигинами довжиною 10 км. Зараз використовують пряму надземну трубу довжиною 1,2 км поруч зі штаб-квартирою SpaceX в Хоторні, штат Каліфорнія.
2018-го TUM Hyperloop, яка тоді називалася WARR Hyperloop, змогла розігнати капсулу до 457 км/год. Цього разу учасники змагання планували досягти 600 км/год, але змушені були зупинитися через пошкодження. Капсула довжиною 1,7 м і вагою 70 кг все ще є прототипом модулів, які, зрештою, повинні стати пасажирськими капсулами Hyperloop.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 2 тис. "конячок" і 400 км пробігу на електротязі - Lotus представила перший екогіперкар
Запропонований Маском новий тестовий трек внесе певні зміни в змагання. По-перше, він буде вп'ятеро довшим за 3, що є зараз, випробувальні треки Hyperloop разом узяті. По-друге, отримає вигин, що значно наблизить його до того, яким повинен бути Hyperloop у реальності.
Між тим, новий тунель створить додаткові труднощі для команд, які беруть участь у Hyperloop Pod Competition, оскільки, крім збільшення швидкості, їм доведеться враховувати й проходження поворотів.
Team @TUM_Hyperloop just hit a top speed of 288 mph – congratulations on winning the 2019 Hyperloop Pod Competition!
— Hyperloop (@Hyperloop) 21 июля 2019 г.
Зараз все ще знаходиться на етапі планування. Неясно, коли справа дійде до будівництва нової траси. Наразі у планах Ілона Маска – незначне розширення тестової траси, що вже є, приблизно на 200 м. А також створення ще одного прямого тунелю протягом наступних 3-х років. Про це повідомили на unian.ua.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що побудує в Україні Hyperloop.
Коментарі