Корпорація Google помилково запустила рекламну кампанію за $10 млн на відкритій біржі, де можна купувати і продавати для неї місце через аукціон у режимі онлайн.
Проблема виникла через стажера, який натиснув не на ту клавішу і запустив тестову рекламу на великій кількості веб-сторінок і додатків, пише theВabel.
У результаті оголошення, яке мало вигляд порожнього жовтого прямокутника, з'явилося на багатьох сайтах США та Австралії, і "провисіло" близько 45 хв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яндекс "злив" у мережу паролі та номери телефонів власників Google-акаунтів
Замовлення передбачало виплату 25 центів на кожну тисячу переглядів при тому, що вартість оренди всієї рекламної площі становить до $4. Компанія пообіцяла компенсувати витрати тим, хто розмістив її тестовий логотип.
Компанія Google запустила віртуальний відеопроект під назвою Timelapse. Він показує, як змінювався зовнішній вигляд планети Земля за останні 28 років. У рамках проекту можна розгледіти зміни у конкретній країні чи місті.
Коментарі