Росія могла впливати на користувачів Facebook через рекламу у соціальній мережі. Про це йдеться у повідомленні директора служби безпеки Facebook Алекса Стамоса щодо можливого втручання Росії у вибори у США.
За його словами, намагаючись відслідкувати зв'язок між можливим втручанням Москви та рекламними оголошеннями у Facebook, у соцмережі знайшли приблизно 470 фейкових акаунтів та сторінок, які з червня 2015 по травень 2017 років придбали близько 3 тисяч оголошень на загальну суму 100 тисяч доларів, повідомляє ТСН.
"Наш аналіз показує, що ці облікові записи та сторінки були пов'язані один з одним і, ймовірно, діяли з Росії", - зазначив Алекс Стамос.
За словами директора служби безпеки Facebook, соцмережа не дозволяє неавторизовані облікові записи, тому у підсумку усі ці виявлені акаунти, які ще були активними, були закриті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Довіра США до України може бути відновлена у результаті розслідування ГПУ за фактом втручання НАБУ в американські вибори
Переважна більшість рекламних оголошень, які розміщували ці облікові записи, конкретно не вказували на президентські вибори, голосування чи певного кандидата у США. Вони скоріше зосереджувалися на посиленні соціальних та політичних розбіжностей, торкаючись питань ЛГБТ, імміграції до прав на володіння зброєю.
Близько чверті цих об'яв були географічно орієнтованими, і більшість оголошень були показані у 2015 році, а не у 2016-му, коли відбулися вибори.
Також у Facebook знайшли ще приблизно 2200 оголошень на суму близько 50 тисяч доларів, які могли бути пов'язані з Росією. Зокрема, це реклама, яку придбали з IP-адрес США, але російською мовою.
У Facebook зазначили, що поділилися своїми висновками з американською владою, яка досліджує питання втручання Росії, і будуть продовжувати співпрацювати з нею по мірі необхідності.
Коментарі
1