Стрічка соціальної мережі Facebook стане частіше відображати новини від друзів і рідних користувачів, а повідомлень компаній і ЗМІ стане менше.
"Перші зміни торкнуться стрічки новин, де користувачі зможуть бачити більше інформації про ваших друзів, сім'ї і групах. Так як ми висуваємо це на перший план, то ви будете менше бачити громадського контенту, такого, як пости від компаній, брендів і ЗМІ", - написав творець соцмережі Марк Цукерберг на своїй сторінці в Facebook.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Huawei P20 з трьома камерами з'явився на рендерах
За його оцінкою, нововведення, на впровадження яких буде потрібно кілька місяців, підуть на користь компанії.
Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Щомісячна аудиторія соцмережі перевищує 2 млрд користувачів у всьому світі. Цукерберг раніше не раз заявляв, що соціальна мережа має намір сприяти збільшенню числа користувачів інтернету до 5 млрд до 2030 року.
Коментарі