71 рік тому почалась історія авіапідприємства "Антонов".
31 травня радянська влада створила нове конструкторське бюро на Новосибірському авіаційному заводі. Його очолив Олег Антонов.
Улітку 1951 року бюро переїхало до Києва, де серійно виробляли літак АН-2.
Вже у 1982 році конструктори випустили найбільший на той час літак у світі — АН 124, або ж "Руслан". До 2004 року таких літаків виробили 55, 47 з них і зараз в експлуатації.
Коли у 1984 році помер Олег Антонов, авіапідприємству присвоїли його ім'я.
Загалом підприємство створило понад 100 моделей літаків, серед яких - найбільший у світі вантажний Ан-225 "Мрія".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Красень-літак без жодної російської деталі: Ан-132Д показали із середини
2 місяці тому, 31 березня, вперше підняли в повітря Ан-132D. Це легкий багатоцільовий транспортний літак, який може перевозити як військових, так і різноманітні вантажі вагою до 9 т. Максимальна крейсерська швидкість – 550 км/год, а максимальна крейсерська висота – 9 км. Літак розроблений ДП "Антонов" спільно з Саудівською Аравією. Прикметною особливістю цієї моделі є те, що вона виготовлена без жодної російської деталі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДП "Антонов" веде переговори із потенційними клієнтами у Фарнборо
Зараз авіабюро є одним з небагатьох в світі, що реалізують повний цикл створення сучасного літального апарату – від розробки до серійного виробництва і забезпечення комплексної післяпродажної підтримки. Конструкторське бюро збирає пасажирські, транспортні літаки, а також літаки спеціального призначення, наприклад, для рятувальних служб.
Днями, 25 травня, державний авіаконцерн "Антонов" показав польоти одного з останніх своїх розробок - літака Ан-70.
Коментарі