Голландська авіакомпанія KLM показана "розпакування" нової моделі Boeing 787 Dreamliner. Відео розміщено на каналі компанії в YouTube.
На відеохостингу ролик переглянули понад 23 тисяч разів за перші кілька годин, а копія на Facebook набрала понад один мільйон переглядів.
Відео виконане в популярному інтернет-жанрі анбоксинг. У якості "коробки" лайнера виступив ангар, в якому був розміщений літак. Присутні також авторські коментарі процесу, характерні для такого жанру: в даному випадку вони служать в якості реклами літака. Крім цього, в ролику можна побачити, як працівники компанії видаляють плівки з приладів у кабінеті пілотів, сидінь, вікон.
Авіаперевізник назвав ролик "наймасштабнішим анбоксинг-відео, який ви коли-небудь бачили".
Нагадаємо, у роликах в жанрі анбоксинг користувачі розкривають упаковки різних речей, як правило, ґаджетів, попутно коментуючи процес. Такі відео набирають мільйони переглядів і давно набули вірусну популярність на YouTube. Сам жанр виник ще 2006 року.
Коментарі