"Слугу народу" найчастіше серед усіх партій згадують у постах в соціальній мережі Instagram.
Таку інформацію повідомили під час презентації результатів дослідження "Соцмережі про #вибори: за що голосують фейсбук, інстаграм та вконтакте", передає Укрінформ.
"82% всіх унікальних Instagram-постів - саме про партію "Слуга народу", тоді як "Європейську солідарність", що на 2- му місці, згадують лише у 17% постів про вибори. Цікавий тренд: значну частину "хештег- імперії" прихильників Зеленського посідають хештеги "Кварталу - 95". Це був один із ключів успіху Зе-кампанії: переманювання аудиторії Кварталу в політичний проєкт Зеленського, міграція "розважальної" аудиторії в "електоральну", - сказав в головний редактор онлайн-платформи UkraineWorld Володимир Єрмоленко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Поліція знайшла, хто "мочив" Вакарчука СМС-ками
У VK критика до Зеленського зросла. Найпопулярніші пости у мережі передбачають провал партії "Слуга народу" на парламентських виборах.
"Ще у нашому минулому звіті ми показали, що VK після санкцій стала зоною жорсткої російської пропаганди. Нинішній етап дослідження цей висновок ще раз підтверджує", - додав Єрмоленко.
Партія Святослава Вакарчука "Голос" до середини червня згадується лише у 5% Instagram-постів, які стосуються виборів. Такий низький результат пояснюють пізнім стартом офіційної кампанії партії.
Аудиторія VK висміює і не любить жодної української партії, зокрема проросійських. Негативне ставлення до політиків перемагає і в Facebook.
Дослідження провели спільно з аналітичною компанією Singularex в рамках ініціативи громадської організації "Інтерньюз-Україна" - UkraineWorld. За допомогою Neutral Networks та методів Artificial Intelligence аналітики дослідили 5,6 млн постів від користувачів, які позначили Україну як країну свого проживання, за період 1 травня – 17 червня 2019 року.
Коментарі