
Студія "Мамахохотала", яка спеціалізується на гумористичному контенті, почала випуск YouTube-серіалу про нову київську поліцію. Першу серію вже можна дивитися на офіційному каналі студії. Ідея з'явилася пару тижнів тому, коли тема нової патрульної поліції захопила соцмережі — всі робили селфі з симпатичними і стрункими "копами" в новій формі і пригощали їх кавою. Спочатку команда планувала зняти один ролик, але потім вирішила не зупинятися, адже тема — досі цікава та актуальна, розповів AIN.UA керівник студії Роман Грищук.
Ролик повністю зняли за п'ять днів, в цей термін не вклалися з усіма роботами — від написання сценарію і пошиття костюмів до власне зйомок і монтажу. Його виклали в YouTube 15 липня і він вже набрав понад 345 000 переглядів. "Якщо чесно, ми не очікували такої реакції, нас вона дуже порадувала", — зізнається Роман.
Поки проект робиться в основному на ентузіазмі і є некомерційним. Але студія думає над тим, щоб домовитися з ТБ або з кимось із брендів. Таким чином, шоу отримає фінансування на подальші зйомки. "Це буде про поліцію, це буде смішно і актуально. І це в будь-якому випадку — інтернет-історія", — каже Роман.
Студія давно робить вірусний контент. На початку липня "Мамахохотала" випустила ще один вірусний ролик "Джонс патрулює вулиці Києва", де "звичайні перехожі" знімають патрульного під музику з "Поліцейської академії" — ролик набрав 1,7 млн переглядів. Перша серія серіалу починається саме з того, що герой дивиться цей ролик на смартфоні.
Коментарі
2