середа, 11 липня 2012 17:45

"Найстрашніше летіти над автотрасою" — київським троллеєм щодня спускаються по 50 чоловік
6

Йдемо на старт
Фото: Фото: Валерія РАДЗІЄВСЬКА
Увага! Руш!
Дехто жаліється, що кут падіння замалий
Літав навіть 70-річний дідусь
Київ з пташиного польоту - тепер доступна річ

Кілька днів працює найдовша мотузкова переправа через Дніпро у Києві — троллей від Арки Дружби Народів до Труханового острова. Днями його внесли до Книги рекордів України як найдовшу мотузкову переправу над водою. Довжина тросу 600 метрів.

"Почали ми все будувати з першого липня, будували троллей два дні, - розповідає інструктор троллею Ярослав Матвійчук. - Перший день поставили наш майданчик, а другого дня натягували мотузки. Перекидали їх через ліс до дороги. А потім пішли на міст, і звідти тягнули мотузки на Труханів острів. Там їх закріпили. На старті і на фініші противага — по 5 тон: залізні кліткі з вантажем — пресованим піском. На старті працюють три людини, а на фініші — двоє: один ловить, другий роздягає. Коли побудували, кілька днів випробовували — запускали контрольні вантажі - 160-кілограмові мішки з піском, потім почали спускатися самі. Я спустився разом з велосипедом. Щодня спускаються приблизно по 50 чоловік. Стою на фініші. Після спуска обіймають і дякують, що зловив. Кажуть, що найстрашніше летіти навіть не над Дніпром, а над автотрасою. Половина — жінки, які хочуть екстриму. Кажуть, відчуття подібні до таких, коли стрибаєш з парашутом."

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тепер на Труханів острів з правого берега можна доїхати за 60 секунд

До майданчика підходить чоловік років 36 у футболці, який щойно спустився, забирає свого велосипеда. Сміється: "Бувало і крутіше, але красивіше не було."

Інструктор Андрій Любич закріплює пояс на наступному охочому:

"Летіти над Дніпром можна не тримаючись за трос і догори ногами, але на фініші раджу згрупуватися. Тому що швидкість немала, і під час гальмування ви її відчуєте, - відпускає запобіжник і легенько штовхає. Чоловік плавно минає дерева і за мить опиняється вдалині над Дніпром.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Побудували першу в світі канатну дорогу з відкритими кабінками

"Багато хто каже, що хотілося б швидше, тобто, щоб кут падіння був гостріший, - пояснює Андрій. - Тут не несе дуже швидко. В зоні штилю швидкість була б значно більшою, а тут над рікою боковий вітер призупиняє рух. Раніше робили троллеї в ярах — там розвивали швидкість до 80 кілометрів на годину. Тут 60 максимум. Людина долітає до Труханового менш ніж за хвилину. Емоцій найбільше у жінок. Раз спускався 70-річний дідусь. Онуки зробили подарунок: привели дідуся, бо у нас же написано: від 3 до 75. Одягнули, чоловік уже глухуватий був, не розумів, що відбувається. Питали — "Хочете?" - "Хочу". Пустили, поїхав. Хлопці кажуть, приземлився з усмішкою від вуха до вуха. Був і молодший, під 60. Чоловік раніше займався альпінізмом. Каже, одягайте, хлопці, хоч молодість згадаю.

Зараз ви читаєте новину «"Найстрашніше летіти над автотрасою" — київським троллеєм щодня спускаються по 50 чоловік». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути