Поліція Пермі почала перевірку піар-акції однієї з місцевих газет, через яку були евакуйовані кілька супермаркетів. Про це повідомляється на офіційному сайті пермського МВС.
Поліція зайнялася підозрілою піар-акцією після того, як черговим стали надходити скарги на загадкового відвідувача магазинів, який приносив з собою коробки в подарунковій упаковці, фотографувався з ними, а потім йшов, залишивши коробку.
В результаті на місце події виїжджали поліцейські з собаками, коробки досліджувалися на наявність в них вибухових пристроїв. У кожному з випадків тривога виявлялася помилковою.
Згодом з'ясувалося, що таким чином місцева газета (її назва не повідомляється) вирішила відзначити зміну формату і представити новий логотип. Коробки, судячи з усього, мають символізувати подарунки жителям Пермі.
Сайт 59.Ru додає, що про сенс піар-акції вдалося дізнатися після того, як власник видання подзвонив на радіостанцію "Ехо Пермі" і розповів про те, що трапилося. За його словами, таємничий незнайомець, який залишав коробки в магазинах, - всього лиш кур'єр.
середа, 19 вересня 2012
06:50
Рекламна кампанія пермської газети призвела до евакуації супермаркетів
×
Коментарі