середа, 19 вересня 2012 06:50

Рекламна кампанія пермської газети призвела до евакуації супермаркетів

Рекламна кампанія пермської газети призвела до евакуації супермаркетів
Фото: klerk.ru

Поліція Пермі почала перевірку піар-акції однієї з місцевих газет, через яку були евакуйовані кілька супермаркетів. Про це повідомляється на офіційному сайті пермського МВС.

Поліція зайнялася підозрілою піар-акцією після того, як черговим стали надходити скарги на загадкового відвідувача магазинів, який приносив з собою коробки в подарунковій упаковці, фотографувався з ними, а потім йшов, залишивши коробку.

В результаті на місце події виїжджали поліцейські з собаками, коробки досліджувалися на наявність в них вибухових пристроїв. У кожному з випадків тривога виявлялася помилковою.

Згодом з'ясувалося, що таким чином місцева газета (її назва не повідомляється) вирішила відзначити зміну формату і представити новий логотип. Коробки, судячи з усього, мають символізувати подарунки жителям Пермі.

Сайт 59.Ru додає, що про сенс піар-акції вдалося дізнатися після того, як власник видання подзвонив на радіостанцію "Ехо Пермі" і розповів про те, що трапилося. За його словами, таємничий незнайомець, який залишав коробки в магазинах, - всього лиш кур'єр.

Зараз ви читаєте новину «Рекламна кампанія пермської газети призвела до евакуації супермаркетів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути