Апарат, який має здійснити навколосвітню подорож, відірвався від землі на малій швидкості (45 км / год), піднявся на висоту близько півтора кілометрів і пробув у повітрі 90 хвилин.
"Небеса ще не бачили подібного аероплана - такого великого, легкого й енергоефективного", - похвалився глава проекту Бертран Пікар.
Тестові польоти проводилися з грудня, але ще жодного разу витончений Solar Impulse не піднімався вище метра і не пролітав понад триста метрів. До липня буде здійснено перший нічний політ, після чого інженери побудують новий літак на підставі тестів. Перший навколосвітній переліт аероплана на сонячних батареях намічений на 2012 рік.Експерти-авіатори вважають, що у відновлюваних видів пального і справді є майбутнє в комерційної авіації. Проте, на їхню думку, біопальне з водоростей і інших рослин очікує більший успіх, ніж сонячну енергію.
Навколосвітню подорож буде розбито на п"ять етапів. Потужність двигуна Solar Impulse не перевищує 40 кінських сил. Середня швидкість подорожі складе 70 км / год. Приблизно кожні п"ять днів пілоти Бертран Пікар і Андре Боршберг будуть сідати, щоб продемонструвати диво техніки, помінятися місцями і розім"яти ноги.
Коментарі