Логіка авторів дослідження достатньо проста. У 1997 році в США було продано в цілому 1,1 мільярда касет, пластинок, компакт-дисків і відео-касет із записами музики. Якби не набула поширення технологія Mp3, яка робить можливим скачування музики з Інтернету, то в 2007 р. в США було б продано, щонайменше, 1,8 мільярда одиниць носіїв аудіозаписів.
Для того, щоб купити музичний CD, споживачеві потрібно доїхати на машині до магазина і повернутися додому. З урахуванням зразкової щільності мереж музичних магазинів в США, було підраховано, що за десятиліття автомобілі не подолають, щонайменше, 13 мільярдів кілометрів. Це дозволить не викинути в атмосферу 17,6 мільйона тонн парникових газів. З урахуванням припущення, що покупцем, що перейшов на скачування музики в Інтернеті, за одні відвідини магазина не були куплені два компакт-диски, а, отже, не були проведені пластмасові упаковки для Сd, за десятиліття викиди парникових газів зменшаться на 23,6 мільйона тонн, повідомляє Утро.ru.
Коментарі