Онлайн ринок - це практично безмежні перспективи для комерції і шопінгу. Покупці можуть купувати товари, як в невеликих приватних магазинах, так і на сторінках глобальних маркетплейсів, як у вітчизняних постачальників, так і за кордоном - в Китаї або США.
Асортимент віртуального ринку обчислюється сотнями тисяч позицій, а можливостей для економії, якщо підійти до шопінгу з розумом, в інтернеті набагато більше, ніж в звичайних магазинах. І одна з таких приємних для споживачів опцій - це кешбек або повернення декількох відсотків витрачених грошей.
У чому сенс часткового повернення коштів?
Кешбек - повернення певного відсотка коштів після здійснення клієнтом покупки. Повернення може нараховуватися, як у вигляді бонусних балів, так і реальних грошей. Вони згодом витрачаються на наступне замовлення або накопичуються, в залежності від умов. У будь-якому випадку для покупця - це можливість заощадити. Для магазину - спосіб привернути клієнтів і мотивувати їх на наступні покупки.
Рекомендуємо докладніше дізнатися про кешбек, тим більше, напередодні Чорної п'ятниці. В ході різдвяних розпродажів крім традиційних знижок до 70-80% ви зможете повернути 5-15% коштів на свій рахунок кешбек сервісів. У більшості випадків для отримання бонусу не потрібно нічого робити. Максимум - пройти реєстрацію або перейти на сайт магазину зі сторінок спеціального сервісу.
Хто пропонує кешбек?
По-перше, це самі магазини або маркетплейси. Як правило, повернення коштів пропонується новим або лояльним клієнтам, власникам клубних карт і так далі. Відзначимо, що далеко не всі онлайн магазини працюють з кешбеком.
По-друге, це сервіси типу Letyshops, які співпрацюють з великими торговельними майданчиками і брендами, в тому числі з Aliexpress.
У спеціалізованих кешбек-сервісів є свої переваги. Вони пропонують часткове повернення коштів навіть при покупках в тих магазинах, де зазвичай кешбеку немає. Крім того, якщо замовляти товари через них, то відсоток повернення коштів може бути істотно вищим - аж до 20% від суми покупки. Крім того, подібні майданчики нерідко пропонують підвищені кешбеки в рамках першого замовлення або обмежених за часом акцій.
Яким чином ці сервіси дають такі знижки? Все просто - вони співпрацюють з магазинами або тим же Aliexpress на ексклюзивних умовах. Постачальники гарантують їм хорошу знижку, і більшою частиною цієї знижки сервіси діляться зі своїми клієнтами.
Всі в підсумку у виграші - любителі шопінгу економлять, сервіс заробляє за рахунок співпраці з магазинами, а магазини отримують постійний потік зацікавленої аудиторії.
Коментарі