"За даними опитувань, проведених європейською асоціацією пілотів, що нараховує 6 тис. членів, кожен третій пілот зізнається, що кілька разів засинав, перебуваючи біля штурвала літака, а 9 з 10 говорили, що їм доводилося літати в стані сильної втоми, що значно збільшувало ризик помилок при маневруванні ", - пише La Stampa.
"Європейські пілоти критикують нові правила, які вводяться Європейським агентством авіаційної безпеки: робота пілотів в нічний час може бути продовжена до 11 годин, у той час як лікарі радять зберегти обмеження в 10 годин, - повідомляє кореспондент Луїджі Грассія. - Максимум годин знаходження в повітрі в день збільшується з 13 до 15, але пілот Джованні Галіотто, голова профспілки Anpac, говорить, що в деяких випадках пілотам доводиться літати більше 20 годин на добу. За словами Галіотто, "проблема полягає не в кількості годин польотів на рік, а в польотах протягом тижня: занадто багато нічних польотів, рейсів в поганих погодних умовах, перетин часових поясів ".
Льотчики, що засинають за штурвалом, являють собою реальну небезпеку, йдеться в статті. Три роки тому в Буффало, Америка, літак розбився, не тому що обидва пілоти заснули, а просто вони були занадто втомленими. У минулому році два британські пілоти, яким не вдалося відпочити, заснули обоє одночасно, і літак був некерований протягом 10 хвилин. За словами Галіотто, "втома пілотів є причиною 20% випадків у повітрі".
Коментарі
1