Продукти компанії Google охоплюють багато сфер діяльності людини. Рано чи пізно інтернет-гігант повинен був звернути увагу й на пивоваріння.
Як пишуть журналісти, корпорація Ларрі Пейджа випустила обмежену партію пінного напою URKontinent. Свою назву пиво отримало від стародавнього суперконтиненту, попередника Пангеї.
Щоб створити ідеальний сорт, Google опитала тисячі своїх співробітників з приводу їх пивних пристрастей і побажань. На основі цього дослідження був складений рецепт, що включає в себе такі екзотичні інгредієнти, як насіння австралійської акації, щириця з Південної Америки, африканський зелений чай ройбос, болотний мирт з Європи та мед.
Випустити URKontinent допомогла американська пивоварна компанія Dogfish Head. Спробувати пиво можна на Великому фестивалі пива в Денвері, що почався вчора, 3 жовтня. Як стверджують поціновувачі, новий напій поєднує в собі смаки бельгійського елю, дорогої кави та вишні в шоколаді. На жаль, в Google сказали, що не збираються працювати в пивному бізнесі, тому появи URKontinent у продажу чекати не варто.
Коментарі