вівторок, 12 вересня 2023 18:21

Дослідники NASA виявили схожу на Землю планету, на якій може бути життя

В NASA виявили планету, на якій може бути життя. Фото: ілюстративне Pixabay

Вчені з NASA заявили про існування планети, яка може мати багату на водень атмосферу і поверхню, вкриту водним океаном, що є можливим натяком на існування на ній життя.

Дослідники назвали екзопланету K2-18 b, вона обертається навколо холоднішої і меншої за Сонце зірки на відстані в 120 світлових років від нас. Про це повідомляє The Guardian.

Її діаметр у 2,6 раза більший за діаметр Землі, при цьому планета у 8,6 раза більша за Землю за масою. Вона також розташована біля своєї зірки в так званій зоні населеності. Це означає, що на цій планеті є умови для того, щоб існувала рідка вода.

Крім того космічне агентство заявило, що його спостереження за хімічним складом атмосфери планети передбачають можливість існування океанічного світу.