вівторок, 27 вересня 2011 17:56

Дизайнер застосував слогани відомих брендів до презервативів
11

M&M's. Тане в роті, а не в руках
Фото: Фото: adme.ru
Nike. Просто зроби це
McDonald's. Я це люблю
adidas. Неможливе можливо
In-N-Out Burger перетворився на In-N-Out Condom

Американський креативник, Макс Райт, з Лос-Анджелеса, вирішив застосувати слогани всесвітніх брендів до презервативів, пише businessinsider.com.

В "фотошопі" на упаковки з презервативами він додав слогани й виклав свої творіння в Інтернет, де вони широко розповсюдились.

Справа в тому, що на презервативах гасла набувають зовсім іншого змісту: "Nike. Просто зроби це" або "adidas. Неможливе можливо".

Макс Райт також працює щонайменше над 5 веб-проектами, пише boredpanda.com.

В одному з них, консультації для роздумів, він називає себе Містером Порадою та допомагає випадковим людям вирішити їхні проблеми. Але на власному блозі він зовсім не подав інформації про себе, крім: "Макс Райт. 19 років. Лос-Анджелес".

Зараз ви читаєте новину «Дизайнер застосував слогани відомих брендів до презервативів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути