




Американський креативник, Макс Райт, з Лос-Анджелеса, вирішив застосувати слогани всесвітніх брендів до презервативів, пише businessinsider.com.
В "фотошопі" на упаковки з презервативами він додав слогани й виклав свої творіння в Інтернет, де вони широко розповсюдились.
Справа в тому, що на презервативах гасла набувають зовсім іншого змісту: "Nike. Просто зроби це" або "adidas. Неможливе можливо".
Макс Райт також працює щонайменше над 5 веб-проектами, пише boredpanda.com.
В одному з них, консультації для роздумів, він називає себе Містером Порадою та допомагає випадковим людям вирішити їхні проблеми. Але на власному блозі він зовсім не подав інформації про себе, крім: "Макс Райт. 19 років. Лос-Анджелес".
Коментарі