понеділок, 09 січня 2006 16:26

Найбільше питають про "Сіменс" і "Нокію"

Про проблеми, з якими стикаються користувачі мобілок, найкраще знають у сервісних центрах. За день один оператор зв"язку приймає майже 300 дзвінків.

— Найбільше проблем з настроюванням телефонів на WAP GPRS та Інтернет, — пояснює Вікторія, 26 років, оператор "Лайф". — На другому місці — фінансові проблеми. Питають, куди пропали гроші. У таких випадках ми перевіряємо останні операції і виявляємо "пропажу". Як правило, абоненти витрачають їх на дзвінки, оплату послуг чи Інтернет.

А от до кол-центру "Київстар", як правило, телефонують, щоб розпитати про акції та нові тарифи.

— Найчастіше дзвонять чоловіки та діти, — розповідає оператор Олена, 22 роки. — Запитують про те, як перейти на нові тарифи чи взяти участь в акції, як підключитися, настроїти Інтернет та ММС. Іноді — про послуги компанії. Школярі, як правило, замовляють мелодії та картинки.

Обидва оператори зізналися, що найпопулярнішими є дві моделі телефонів — "Сіменс" та "Нокія". Вони мають не лише сучасний дизайн, а й автоматичні настройки. Фанати мобілок обирають їх через простоту користування та широкі технічні можливості.

До кол-центрів дзвонять цілодобово. Щоб розпитати про тарифи та послуги, телефонують наприкінці робочого дня і до 23.00. А ближче до півночі — мобільні хулігани та ловеласи. Можуть і познущатися, і "послати". Та хто б не дзвонив, покласти слухавку оператор не має права.

Зараз ви читаєте новину «Найбільше питають про "Сіменс" і "Нокію"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути