Про проблеми, з якими стикаються користувачі мобілок, найкраще знають у сервісних центрах. За день один оператор зв"язку приймає майже 300 дзвінків.
— Найбільше проблем з настроюванням телефонів на WAP GPRS та Інтернет, — пояснює Вікторія, 26 років, оператор "Лайф". — На другому місці — фінансові проблеми. Питають, куди пропали гроші. У таких випадках ми перевіряємо останні операції і виявляємо "пропажу". Як правило, абоненти витрачають їх на дзвінки, оплату послуг чи Інтернет.
А от до кол-центру "Київстар", як правило, телефонують, щоб розпитати про акції та нові тарифи.
— Найчастіше дзвонять чоловіки та діти, — розповідає оператор Олена, 22 роки. — Запитують про те, як перейти на нові тарифи чи взяти участь в акції, як підключитися, настроїти Інтернет та ММС. Іноді — про послуги компанії. Школярі, як правило, замовляють мелодії та картинки.
Обидва оператори зізналися, що найпопулярнішими є дві моделі телефонів — "Сіменс" та "Нокія". Вони мають не лише сучасний дизайн, а й автоматичні настройки. Фанати мобілок обирають їх через простоту користування та широкі технічні можливості.
До кол-центрів дзвонять цілодобово. Щоб розпитати про тарифи та послуги, телефонують наприкінці робочого дня і до 23.00. А ближче до півночі — мобільні хулігани та ловеласи. Можуть і познущатися, і "послати". Та хто б не дзвонив, покласти слухавку оператор не має права.




















Коментарі