середа, 24 березня 2010 13:09

Аматор сфотографував унікальний вибух комети (ФОТО)

Астроном-любитель випадково зумів сфотографувати унікальну космічну подію - вибух комети в космосі. Цікавості додає той факт, що професійні астрономи всього світу навіть не помітили цієї події.

Офісний працівник Нік Ховс спостерігав через інтернет за нічним небом за допомогою онлайн-телескопу, сидячи на роботі. Він підключився до телескопу на Гаваях і почав спостерігати космічний простір.

Раптово він помітив в небі спалах - це вибухнула величезна комета, від якої відколовся шматок завбільшки з гору Еверест. Окрім Ніка, жодна інша людина на Землі не бачила в той момент цю картину. Ховс встиг зробити декілька фотографій за допомогою телескопу.

Міжнародне Астрономічне Об"єднання високо відзначило "важливе астрономічне відкриття" Ховса. Астрономи повідомили, що на фотографіях видно, як від величезної комети в десятки кілометрів діаметром відколовся шматок завбільшки з гору.

Доктор Поль Роше з університету Кардіффу, якому належить онлайн-телескоп, повідомив, що ідея дати аматорам вільний доступ до потужного телескопа виявилася вдалою.

"Ми сподіваємося, що це відкриття заохотить всіх інших використовувати наш телескоп, щоб здійснювати ще більше астрономічних відкриттів", - сказав вчений.

Проект Faulkes Telescope був запущений в березні 2004 року. Кожен бажаючий може долучитися до нього на відповідному веб-сайті.

Gazeta.ua за матеріалами Daily Mail