




Дорога державного значення Миколаїв-Кропивницький більше нагадує місиво з бруду.
Журналістка Олександра Ментель опублікувала на своїй сторінці у Facebook відео та фото з ділянки траси Н-14 в районі села Возсіятське Єланецького району Миколаївської області, яка стала непроїзною.
"Це тихий жах! Окремі ділянки дороги Миколаїв - Кропивницький - "резервація для індіанців". Водії - на стадії емоційно-фізичної деградації. Транспорт може проїхати тільки великогабаритний. "Дрібні" легковики занурюються колесами повністю. Водієві потрібно дійсно мати залізні нерви. Через отриманий стрес відразу після поїздки - "в люльку", на лікарняний...", - пише Олександра Ментель.
15 лютого жителі сіл Водяно-Лорине і Возсіятське, розташованих поруч на проблемній трасі, перекрили дорогу з вимогою її ремонту.
Чиновники запевнили, на бетонне покриття траси у держбюджеті на 2018 рік заплановано 300 млн грн. На старт ремонту потрібен час. Тим часом деякі ділянки в районі Водяно-Лориного засипали щебенем і розрівняли грейдерами.
"Ось вона, яка в реальності - "вирівняна" грейдерами траса. В той же час, 300 мільйонів гривень, виділених Кабміном на ремонт дороги Миколаїв - Кропивницький, в області вважають "доцільніше" направити на інші ділянки. Невже є "ділянки" гірші?!. Що ж робити бідним сільським людям, населені пункти яких розташовані уздовж такої вирівняною грейдерами траси. Хоч кричи "Ґвалт!"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автомобілістів обурив стан дороги на Черкащині
Може при таких ганебних дорогах обласній владі на деякі час не варто починати нові проекти - "розвивати область", реконструювати, модернізувати, будувати. Може всі кошти варто спрямувати на капітальний ремонт доріг Миколаївщини?!, зауважила Ментель.
"Через неіснуючі дороги люди почнуть ненавидіти всі розпочаті реформи. З такими дорогами "опорні школи", "госпітальні" округи стануть їм колами пекла на землі", - зауважила Олександра Ментель.
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман переконаний, що через 3-5 років в Україні будуть відновлені дороги.
Він заявив, хто халтурив при будівництві, буде виправляти помилки за свій рахунок.
Коментарі