Платні дороги не розвантажать шляхи місцевого значення. І не допоможуть запобігти їхньому передчасному руйнуванню.
Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян на міжнародній конференції у Криворівні "Коло Вінценза. Майбутнє Карпат" у рамках Першого міжнародного форуму Східної та Центральної Європи Via Carpatia.
"Рішення робити дорогу платною приймають не з позицій благодійності, а з позицій бізнесу. Пропускна здатність такої дороги має становити не менше як 15 тисяч авто на добу. Мало доріг у Карпатах мають такий трафік", - сказав міністр.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Литовський політик розповів, що допоможе розвинути сільське господарство в Україні
Додав, що 95% європейських доріг зроблені за кошти платників податків. Також повідомив про найближчі будівництва і зміну транспортної системи.
"Перші тендери цього року оголосили на продовження автобану А4 на відрізку Краковець-Львів, котрий проходить від Варшави. Можливо, наступного року його збудують. Ця дорога має бути платною. А щоб зменшити навантаження на місцеві шляхи, треба розширювати транспортні мережі - до електрокарів і квадрокоптерів. Не йдеться про далеке майбутнє, бо світова транспортна система кардинально зміниться вже за п'ять років", - зауважив Володимир Омелян.
З 23 по 30 червня в селі Криворівня Верховинського району на Івано-Франківщині відбувається Перший міжнародний форум Східної та Центральної Європи Via Carpatia. На учасників та гостей чекає насичена культурна, інтелектуальна та розважальна програма.
Коментарі