пʼятниця, 27 липня 2018 07:10

Міністр проїхався плацкартом: що змінилося на Укрзалізниці за рік

Автор: Корреспондент.net
  Міністр інфраструктури отримав у плацкартному вагоні вологу постіль і відчув дискомфорт від непрацюючого на початку подорожі кондиціонера
Міністр інфраструктури отримав у плацкартному вагоні вологу постіль і відчув дискомфорт від непрацюючого на початку подорожі кондиціонера

Рік тому міністр інфраструктури Володимир Омелян приїхав до Дніпра у звичайному плацкарті. Так вирішив перевірити реальну якість послуг "Укрзалізниці".

Після подорожі прийшов до висновку, що усім чиновникам треба їздити у плацкартних вагонах. Це сприятиме більш швидкій реалізації реформ, написав Омелян на Facebook.

"Вагони оглянув усі. Після ремонту, чисті. З мінусів - волога білизна і нестерпна задуха на початку подорожі. Зате потім кондиціонери працювали, половина туалетів - навіть вакуумні. Шкода, що історії, як ми будемо подавати на перон охолоджені вагони влітку і теплі - взимку, так і залишилися казками. На вокзалах далі безлад, який нагадує ранній Шанхай, а не Європу чи хоча б Польщу", - поділився міністр враженнями.

Додав, що відстоюватиме виділення частини конфіскованих в Януковича коштів на модернізацію "Укрзалізниці".

"Наступного разу поїдемо плацкартом із новим очільником УЗ. Аби дискусія була не скільки мільйонів зарплати він має отримати, а який сервіс отримують пасажири залізниці", - зазначив Омелян.

Автор: facebook.com/volodymyr.omelyan
  Володимир Омелян їде в плацкартному вагоні з Києва до Дніпра
Володимир Омелян їде в плацкартному вагоні з Києва до Дніпра

7 серпня того ж року незадоволення Укрзалізнецею висловила Іванна Климпуш-Цинцадзе, віце-прем'єр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. У поїзді "Херсон-Київ" їхала мати її подруги.

"Спека надмірна протягом усієї подорожі. Вікна не відчиняються, кондиціонер не працює. Пасажири в задусі, провідник від спеки знепритомнів. На якійсь зі станцій довелось викликати швидку. Подзвонили на гарячу лінію УЗ. Там порадили - увага - вийняти скло з вікон", - написала Климпуш-Цинцадзе у Facebook.

Після її посту Укрзалізниця вибачилася перед пасажирами та звільнила трьох осіб з керівництва компанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Міністр живе на мінімалку, оформляє субсидію, народжує у звичайному пологовому" – Омеляну пропонують нові соціальні експерименти

Проте з того часу ґрунтовних змін в роботі української залізниці не відбулося. Однією з найбільших проблем залишились переповнені вагони у приміських електричках.

Автор: ТСН
  Через зношеність рухомого складу Укрзалізниці бракує вагонів на приміських маршрутах
Через зношеність рухомого складу Укрзалізниці бракує вагонів на приміських маршрутах

"Розумію, що пасажири їздять у нелюдських умовах. Вагонів для приміських електричок бракує, тому що нічого чіпляти. Звітуємо про ремонт десяти вагонів, а їх тисячі. Сподіваюся, вдасться отримати від Німеччини старий рухомий склад, щоб хоч якось стабілізувати ринок приміських перевезень. Заберемо все, що дадуть. Їхні списані електрички знаходяться в кращому стані, ніж наші після реставрації", - сказав Володимир Омелян у вересні торік.

У травні 2018 року Укрзалізниця ввела нову систему купівлі квитків онлайн. Відповідно до змін, тепер пасажир бачить, у якому вагоні купує квиток - із кондиціонером чи без. Менш істотними змінами стали продаж книжок в деяких потягах та оснащення відеокамерами вагонів, що пройшли капітальний ремонт.

Від 30 травня проїзд у залізничному транспорті подорожчав на 12%. Другий етап підвищення цін відбудеться 1 жовтня. Загалом рівень індексації тарифів на перевезення пасажирів у грудні 2018 року по відношенню до грудня 2017-го становитиме 25%.

Автор: 0352
  Вартість проїзду на українській залізниці продовжить зростати
Вартість проїзду на українській залізниці продовжить зростати

Роботою Укрзалізниці незадоволені промислові компанії. Українські металурги змушені скорочувати обсяги виробництва через збої та обмеження перевезень залізницею. Критична ситуація спостерігається на ділянці Комиш-Зоря-Волноваха, що веде до Маріуполя. Також фахівці вказують на поганий стан локомотивів. Через їх зношеність залізниця скорочує кількість вагонів у складах потягів. А це суттєве зменшує обсяги перевезень готової продукції.

Зараз ви читаєте новину «Міністр проїхався плацкартом: що змінилося на Укрзалізниці за рік». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути