вівторок, 29 січня 2019 08:57

"Хто підкаже інструкцію?" - у мережі розкритикували новий логотип Львова

У понеділок, 28 січня, у Львові представили новий логотип області. За задумом, там мав бути присутнім зображення лева.

Логотип розробляв місцевий дизайнер. На цю затію було витрачено майже $5 тис., пише "Апостроф".

У мережі не оцінили старань дизайнера. Багатьом логотип області нагадав емблему якогось заводу, але ніяк не презентаційний символ області.

"ЛьвівШина - логотип заводу", "Що треба зробити, щоб побачити ЛЕВА в центрі? Хто підкаже інструкцію??", "Я бачу 3 гриба, з них 2 без шапок", - пишуть користувачі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Львові зносять стелу скандального радянського монументу

 
 
 
Тендер на розробку брендбуку оголосили ще наприкінці 2017 року. Його вартість становила 150 тис. грн. На аукціон подались три компанії, що запропонували ціну за роботу від 108 до 135 тис. грн. Переможцем став ФОП "Блажівський Володимир Костянтинович", який запропонував виконати роботи за 134,5 тис. грн. Договір з переможцем підписали 28 листопада 2017 року.
Зараз ви читаєте новину «"Хто підкаже інструкцію?" - у мережі розкритикували новий логотип Львова». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути