Компанія "Слов'янський подарунок" веде свою діяльність на ринку традиційних українських сувенірів і подарунків, починаючи з 2005 року. У 2017 році, керівництво компанії прийняло рішення про зміну стратегії розвитку роздрібної мережі магазинів українських сувенірів і підвищення стандартів обслуговування своїх клієнтів. В результаті цих змін на ринок вийшов новий бренд - Folkmart.
В основу бренду мережі магазинів українських сувенірів Folkmart лягла нова концепція роботи - "традиційне - по-сучасному". У сучасних реаліях, українці, а також іноземці, які відвідують нашу країну, вже давно звикли до комфорту маркетів і молів, в результаті чого, сувенірні лотки і магазини старого типу вже не відповідають їх очікуванням. Folkmart - це сувенірний магазин з сучасним дизайном і обладнанням, відмінною рисою яких є висока якість обслуговування клієнтів.
Ядром цільової аудиторії нашої мережі магазинів, є сучасні українці, які подорожують як нашою країною, так і за її межами, іноземці, а також корпоративні клієнти.
Головним завданням бренду Folkmart, є популяризація традиційних українських ремесел і творчості в сучасному суспільстві. На думку компанії, культурна спадщина, на даний момент, займає дуже малу частину в житті сучасного суспільства, позбавляючи його самобутності. Беручи до уваги багатство нашої культурної спадщини, несправедливо малим інтересом серед сучасного суспільства користуються цілі пласти традиційних українських ремесел, а разом з ними і виробів, таких як: гончарство (глиняний посуд), київська і петриківський розпис (шкатулки, свічники, тарілки з підлаковим розписом ), традиційна вишивка на рушниках і скатертинах і багато інших. Єдиним автентичним виробом, який користується заслуженою популярністю, є українська вишиванка. Кожен з перерахованих вище виробів, завдяки своїй колоритності, може бути не тільки відмінним сувеніром для іноземця, але і прекрасним подарунком на день народження, 8 березня, день Святого Валентина, або будь-яке інше свято.
Товарна політика Folkmart побудована на головній ідеї бренду - "З любов'ю до традицій". Абсолютна більшість сувенірних виробів, що реалізовується через мережу Folkmart, виробляються в Україні вручну. Партнерами компанії є понад 30 українських виробників, що дає можливість пропонувати нашим клієнтам більше 4000 асортиментних позицій справжніх українських сувенірів високої якості.
На даний момент, компанія має інтернет-магазин і 4 роздрібних магазини сувенірів у Києві. До відкриття готується флагманський магазин мережі, який розташовується в самому серці Києва за адресою вул. Хрещатик, 13/2. На думку компанії, Київ має величезний потенціал, як для зовнішнього, так і для внутрішнього туризму. Використовуючи позитивний досвід Львова, Київ може з легкістю перетворитися на "туристичну Мекку", як для українців, так і для туристів з усього світу.
Купуйте українські сувеніри та даруйте яскраві емоції своїм друзям та партнерам.
Коментарі