31 жовтня у фестивалі-ресторації "Диван" представники Національного реєстру рекордів України зафіксували новий рекорд з виробництва найбільшої кількості коктейлів.
З легкої руки професійних барменів закладу прямо на очах в усіх гостей і представників ЗМІ було віртуозно виготовлено 2000 фірмових "диванних" коктейлів "ШоТи?!" з інноваційною горілкою "Цельсій"!
На приготування рекордної кількості коктейлів використали 60 літрів горілки "Цельсій", стільки ж солодких сиропів і 70 кілограмів лимонів. Коктейлі готували впродовж двох годин. А останній напій бармени ресторації "Диван" перетворили на феєричне флейрінг-шоу. Так зареєстрували унікальний рекорд України в номінації "масовий захід" - найбільша кількість коктейлів категорії "ШОТ".
"Це безпрецедентний випадок в практиці виготовлення клубних напоїв. Раніше були зафіксовані рекорди України за об'ємом коктейлів, робили найбільш багатошарові напої і навіть шейкер на 100 літрів, але ніхто не влаштовував свято з такою великою кількістю коктейлів як ТМ "Цельсій", - підкреслив представник Національного реєстру рекордів України. Під оплески багаточисельної публіки він вручив почесні дипломи рекордсменів торгівельній марці "Цельсій" і фестиваль-ресторації "Диван".
Після реєстрації досягнення партнер рекорду ТМ "Цельсій" пригостив усіх свідків цієї неординарної події прославленими шотами.
Рецепт багатошарового фірмового "диванного" коктейлю "ШоТи?!" створили спеціально для фестивалю-ресторації "Диван". Спосіб приготування і кількість інгредієнтів тримається в секреті. Відомі лише складові, і основною з них є інноваційна горілка "Цельсій". Саме цей міцний напій вже 8 років є лідером клубних горілок.
"Цельсій" – інноваційний горілчаний бренд, який прагне постійно удосконалюватися і не має аналогів на українському ринку. Вишукані смаки, ультрасучасна технологія виробництва, ексклюзивний дизайн і унікальна система захисту від підробок - ось що відрізняє цей напій серед інших в Україні і світі. Ця горілка ідеально підходить для всіляких коктейлів. І відгуки публіки, яка дегустувала "рекордні" коктейлі, тому доказ", - відзначає директор з маркетингу ТОВ "Алкогольні традиції" Дмитро Самсоненко.
Бренд "Цельсій" представлений двома асортиментними лінійками. Кожна з них представляє собою вдало підібрану колекцію смаків, які припадуть до душі найвимогливішим цінителям якісного алкоголю.
Лінійка "Цельсій" Модерн-класик" втілює новий вимір якості горілчаної продукції. Розливається в харизматичні штофи. Включає шість бездоганних горілчаних смаків: Класик, Люкс, Лайт, Оригінал, Особливий, Пеппер.
Лінійка "Цельсій" Bar" відрізняється революційністю, ультрасучасністю і є клубним напрямом бренду. Розливається в циліндрові пляшки. Асортимент складають чотири популярні смаки - Авант, Модерн, Аурум, Ультра.
Довідка про коктейль класу Shot Drinks: шот дрінкс або шоти – дослівно перекладається як "короткий ковток". Шотами або шутерами називають коктейлі, які п'ють відразу, швидко і залпом. Тому об'єм такого напою складає 40-60 мл. Шоти – це обов'язково алкогольні коктейлі. Існує версія, що одним з перших шотів була горілка. Шот може бути приготований з одного виду напою, але частіше його роблять багатошаровим. Спеціальна чарка для подачі швидких коктейлів також називається "шот-чаркою", або "шот-стопкою".
Коментарі