Запрошуємо у світ елітних автомобілів, де кожен екземпляр – це втілення розкоші та вишуканості. Розглянемо ТОП-5 найпрестижніших та найдорожчих автомобілів в історії Porsche, що розкривають винятковість та елегантність найцінніших творів автомобільного мистецтва.
5 місце: 1972 Porsche 917/10 Spyder

1972 Porsche 917/10 Spyder, оцінений у $5,83 млн, заявив про себе як про неперевершену силу у серії Can-Am гонок. Цей автомобіль оснащений потужним 5,4-літровим двигуном twin-turbo flat-twelve, який виробляє більше ніж 1150 кінських сил. З його здатністю розганятися до 100 км/год всього за 2,9 секунди, він вражає навіть сучасні стандарти як у серійних, так і у гоночних автомобілях. Цю модель вивів до перемоги Джордж Фолмер у 1972 році, і вона отримала репутацію як "автомобіль, що поклав край гонкам Can-Am". У 2012 році він був проданий на аукціоні Mecum за суму $5,83 млн.
4 місце: 1985 Porsche 959 Paris-Dakar

Porsche 959 стоїть на передовій інновацій, будучи одним із перших спортивних авто з повним приводом (AWD), відомим своїми передовими технологіями та можливостями. Його дебют ознаменувався значним досягненням для Porsche, встановивши рекорд як найшвидший серійний автомобіль того часу з максимальною швидкістю 478 км/год. Цікаво, що 959 також служив як автомобіль для Porsche в ралі, зокрема в ралі Париж-Дакар, перш ніж стати відомим як дорожній автомобіль.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Визначили найкрасивіші автомобілі року
Особливою родзинкою є ця конкретна модель, яка є однією з семи прототипів і однією з трьох, що брали участь у ралі Париж-Дакар 1985 року, що робить її одним із найунікальніших автомобілів Porsche. Вона оснащена твін-турбо шестициліндровим двигуном потужністю 400 кінських сил (на 44 к.с. менше, ніж у стандартній моделі) і забезпечує потужність на всі чотири колеса. Цей автомобіль демонстрував видатні результати на ралі Париж-Дакар у 1986 році.
3 місце: 1956 Porsche 550 Rennsport Spyder

1956 року Porsche 550 Rennsport Spyder, який оцінюється в $6,1 млн, вперше був запущений у виробництво 1953 року, з загальною кількістю всього 90 екземплярів. Цей автомобіль, оснащений 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном, розвивав 110 кінських сил. З урахуванням його легкої ваги, він згодом здобув славу на гоночних треках як "гігантовбивця". Цей гоночний автомобіль міг розганятися від 0 до 100 км/год за 10 секунд, що було вражаючим показником для того часу. Його максимальна швидкість 220 км/год також була чималою для авто з 1,5-літровим двигуном.
2 місце: 1982 Porsche 956

1982 Porsche 956, оцінений у $10,12 млн, має історичне значення, особливо у зв'язку з легендарною трасою Nürburgring Nordschleife. Цей гоночний автомобіль прославився, подолавши 20-кілометрову трасу за всього 6 хвилин і 11,13 секунди – рекорд, який тримався 35 років до того, як його побив інший гоночний автомобіль Porsche, 919 Evo. 956 виявився технологічним проривом свого часу. Його 2,65-літровий шестициліндровий турбодвигун генерував 620 кінських сил.
Виняткова притискна сила 956, забезпечена унікальним аеродинамічним дизайном з тунелем під днищем, забезпечувала неймовірну швидкість і стабільність, особливо на протоці Мулсанн траси Де Ла Сарт, де він досягав швидкості 350 км/год. Ці характеристики зробили Porsche 956 надзвичайно успішним на гоночних треках, дозволивши йому виграти всі титули чемпіонату світу FIA у класі спортивних автомобілів між 1982 і 1984 роками.
1 місце: 1970 Porsche 917K

1970 Porsche 917K, з цінником у $14,08 млн, став найбільш вартісним Porsche, який коли-небудь продавався, як на аукціонах, так і в історії бренду. Цей автомобіль демонстрував неперевершену продуктивність у Ле-Мані протягом 1970-1971 років. Його вражаючий 5,0-літровий двигун Flat Twelve, створений шляхом комбінації двох 3,0-літрових двигунів Flat-Six, розвивав 630 к.с. і виробляв крутний момент – 434. Ця потужність дозволяла автомобілю розганятися від 0 до 100 км/год усього за 2,7 секунди, що було дивовижним досягненням для того часу та й зараз.
"К" у назві 917K означає "Kurzheck" або "короткий хвіст". Ця особливість була реакцією на нестабільність оригінального 917 на високих швидкостях. Завдяки короткому, менш загнутому хвостовому виступу та вертикальним плавникам, стабільність 917K була неперевершеною, навіть при швидкостях 322 км/год. Враховуючи, що було вироблено всього 12 таких автомобілів, їх рідкісність і унікальність є безсумнівною, що зробило 917K легендарним, з рекордною ціною в $14,08 млн на аукціоні Pebble Beach у 2017 році.
У мобільному застосунку "Дія" від 20 грудня стала доступною послуга перереєстрації автомобілів.
Послуга може знадобитися тим, хто продає чи купує автомобіль вперше за рік.
Свідоцтво про реєстрацію автомобіля та номерні знаки за кілька днів надішлють поштою.
Коментарі