четвер, 15 жовтня 2020 16:51

Куди звертатись, якщо зникло світло через негоду

Куди звертатись, якщо зникло світло через негоду
Усі технічні питання електропостачання слід адресувати ОСР, до мереж якого підключений будинок

Грози та пориви вітру є частою причиною відключення електроенергії – спрацьовує автоматична система захисту ліній електропередачі, можуть бути пошкоджені мережі та інші об'єкти. Електропостачальник YASNO нагадує: у разі таких аварійних ситуацій жителям столиці необхідно звертатися до оператора системи розподілу (ОСР), до електромереж якого підключений будинок.

Часом після раптового відключення світла або при нестабільній напрузі у мережі жителі столиці помилково направляють звернення електропостачальнику YASNO, який виконує лише такі функції:

• здійснює розрахунки та нарахування за електроенергію;
• приймає оплату від клієнтів;
• консультує з питань електропостачання та енергоефективності;
• пропонує киянам енергоефективні товари та послуги, сонячні панелі, домашні зарядні станції для електромобілів.

Але усі технічні питання електропостачання слід адресувати ОСР, до мереж якого підключений будинок. В Києві це "ДТЕК Київські електромережі", "ДТЕК Київські регіональні електромережі", АТ "Укрзалізниця". Їхні функції:

• відповідають за технічний стан мереж, проводять ремонтні роботи, у тому числі в наслідок аварій через негоду;
• забезпечують стабільність напруги;
• здійснюють підключення та відключення об'єктів;
• виконують роботи з лічильником (заміна, опломбування, параметризація) та приймають їх показання.

Для комфорту клієнтів контакти ОСР розміщені на сайті YASNO.

"Оператор системи розподілу та постачальник електроенергії YASNO виконують різні функції. Тому в залежності від питання звертатися необхідно до однієї з компаній", - сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.

YASNO – постачальник електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на електроенергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.

Зараз ви читаєте новину «Куди звертатись, якщо зникло світло через негоду». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути