понеділок, 03 квітня 2017 13:00

Coca-Cola HBC оголосила нові цілі зі сталого розвитку заради створення кращого майбутнього

Coca-Cola HBC оголосила нові цілі зі сталого розвитку заради створення кращого майбутнього

7 нових цілей компанії до 2020 року спрямовані на зменшення впливу на довкілля, підвищення ефективності виробництва та розвиток громад, підтримуючи таким чином 17 Цілей Сталого Розвитку ООН.

Цуг, Швейцарія – 04 жовтня 2016 – Компанія Coca-Cola HBC, яку було визнано світовим лідером зі сталого розвитку в галузі напоїв згідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса (Dow Jones Sustainability Indices) на початку цього місяця, оголосила про нові цілі зі сталого розвитку.

До 2020 року компанія бере на себе зобов'язання:

• Використовувати 40% загального обсягу енергії з відновлюваних та чистих джерел енергії

• Піддавати переробці щонайменше 40% загального обсягу пакувальних матеріалів у середньому по ринкам, де працює

• Отримувати 20% загального ПЕТ з переробленого ПЕТ і/або ПЕТ з відновлюваних матеріалів

• Зменшити кількість первинної тари на 25% у розрахунку на літр виготовленого напою

• Сертифікувати понад 95% основних сільськогосподарських інгредієнтів у відповідності до Принципів сталого сільського господарства системи компаній Coca-Cola

• Інвестувати щонайменше 2% від щорічного прибутку до оподаткування у розвиток громад

• Забезпечити участь щонайменше 10% співробітників у волонтерських ініціативах у робочий час

Сім нових цілей доповнюють попередні зобов'язання компанії до 2020 року, оголошені рік тому, щодо зменшення використання води і прямих викидів вуглекислого газу на 30% та 50% відповідно.

Протягом останніх декількох років Coca-Cola HBC скоротила використання води на 2,1 млрд літрів, що еквівалентно склянці води кожному жителю Землі. За останні 5 років глобальний вуглецевий слід від виробництва продуктів зменшився на 1,07 млн тон як результат інвестицій в енергоефективні і низьковуглецеві технології. Це можна порівняти з щорічними викидами парникових газів понад 200 тисяч пасажирських автомобілів.

У 2015 році компанія інвестувала €8,2 млн – 2,3% від прибутку до оподаткування – у покращення добробуту громад, захист навколишнього середовища і водних ресурсів та розвиток молоді, здійснюючи цю діяльність у партнерстві з понад 230 неурядовими організаціями.

Дімітріс Лоіс, виконавчий директор компанії Coca-Cola HBC, зазначив: "Амбітні цілі, які ми оголошуємо сьогодні, відображають наше зобов'язання у створенні кращого майбутнього для наших співробітників і громад, де ми працюємо. Це частина нашої загальної стратегії, завдяки якій Coca-Cola HBC визнано лідером зі сталого розвитку серед виробників напоїв, і яка показує, що ми прагнемо до зростання нашого бізнесу як відповідального і прибуткового, та у відповідності до принципів сталого розвитку".

Продукт для кожного, на кожен випадок – вибір та інноваційна упаковка

Люди споживають наші продукти щодня у 28 країнах, де працює Coca-Cola HBC. Компанія пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв, соків і води для задоволення мінливих потреб споживачів. Coca-Cola HBC пропонує споживачам один з найбільш диверсифікованих портфоліо продуктів, у якому близько третини продажів у 2015 році припадає на соки, воду і холодні чаї, порівняно з 10% у 2001 році. Продажі сокових продуктів у 2015 році зросли на 8%. Низько- і безкалорійні газовані безалкогольні напої складають 7% від загальних продажів, які зростають швидкими темпами, що забезпечило 25% додаткового об'єму продажів у 2015 році.

Coca-Cola HBC також зосереджується на тому, щоб пропонувати споживачам напої в інноваційній упаковці. Застосовуючи ультрасучасні, технології ми випустили пляшки, які містять понад 50% перероблених матеріалів. Разом з тим, наші пляшки "Twist" на 22% легші, ніж попередні версії. Використання PLANTBottle® суттєво зросло – на 254% минулого року. Пляшки PLANTBottle® містять 30% матеріалів рослинного походження і повністю піддаються переробці. Сьогодні вони представлені на 10 з 28 ринків, де працює Coca-Cola HBC, і наступного року географія розшириться.

Ключові показники діяльності у 2015 році:

33 311 співробітників

43 000 постачальників

€1,3 млрд витрачено на прямі закупівлі

€271 млн загальна сума сплачених податків

11,7% скорочення прямих викидів вуглекислого газу порівняно з попереднім роком

Покращення коефіцієнту енерговикористання на 7,2% у порівнянні з минулим роком

19,4% збільшення вторинного використання ПЕТ у порівнянні з минулим роком

87% індекс сталої залученості персоналу

Дізнатися більше про діяльність Coca-Cola HBC у сфері сталого розвитку можна за посиланням http://coca-colahellenic.com/en/sustainability/.

Про Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC є одним з найбільших ботлерів продукції The Coca-Cola Company з об'ємом продажу більш ніж 2 мільярди умовних упаковок продукції. Компанія працює у 28 країнах світу та обслуговує понад 589 млн споживачів. Coca-Cola HBC пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв у різних категоріях: солодкі газовані напої, соки, вода, спортивні та енергетичні напої, чай та кава. Компанія дотримується принципів сталого розвитку з метою створення цінностей для свого бізнесу і для суспільства. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад.

Coca-Cola HBC включена до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability та індексу FTSE4Good. Акції Coca-Cola HBC зареєстровані у преміум лістингу на Лондонській фондовій біржі (LSE: CCH), на Афінській біржі (ATHEX: EEE). Для отримання більш детальної інформації завітайте на www.coca-colahellenic.com.

Про Індекс Доу-Джонса (DJSI, Dow Jones Sustainability Indices)

DJSI був запущений у 1999 році як перший глобальний орієнтир в оцінці сталого розвитку. Індекси розроблені у співпраці з RobecoSAM та S&P Dow Jones Indices. Група відстежує динаміку акцій провідних світових компаній з точки зору економічних, екологічних та соціальних критеріїв. Індекси слугують орієнтиром для інвесторів, які враховують сталий розвиток під час прийняття рішень щодо свого портфелю і забезпечують надійну платформу для залучення компаній, які хочуть дотримуватися найкращої практики сталого розвитку. Після оцінки низки загальних і галузевих критеріїв, тільки 10% претендентів входять до списку. Для отримання більш докладної інформації відвідайте сайт http://www.sustainability-indices.com/.

Про "Кока-Кола Беверіджиз Україна"

ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед" — лідер українського ринку безалкогольних напоїв, офіційний ботлер The Coca-Cola Company. ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед" виробляє безалкогольні напої у різних категоріях: солодкі газовані напої, соки, вода, енергетичні напої та холодні чаї. Компанія дотримується принципів сталого розвитку з метою створення цінностей для свого бізнесу і для суспільства. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад. Для отримання більш детальної інформації завітайте на http://www.coca-colahellenic.com.ua.

За додатковою інформацією звертайтеся: Наталія Нікітіна, Менеджер із зовнішніх комунікацій ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед", тел. +38 (044) 490-07-07, [email protected]

Зараз ви читаєте новину «Coca-Cola HBC оголосила нові цілі зі сталого розвитку заради створення кращого майбутнього». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути