понеділок, 20 серпня 2012 05:00

"Київстар" переходить на вигідну для клієнтів пакетну тарифікацію

Автор: фото: Сергій РИБАЛКО
  Представники компанії ”Київстар” розповідають, українці другі у світі за обсягами споживання послуг мобільного зв’язку. Попереду лише жителі США
Представники компанії ”Київстар” розповідають, українці другі у світі за обсягами споживання послуг мобільного зв’язку. Попереду лише жителі США

Лідер телеком-ринку України компанія "Київстар" упроваджує нову тарифну модель "Пакети послуг". Абоненти отримують більше різноманітних послуг, можуть контролювати витрати на телефонний зв'язок.

— Переходимо на пакетну тарифікацію разом зі світовим розвитком телеком-ринку, — говорить директор із розвитку бізнесу на масовому ринку компанії "Київстар" Віталій Ворожбит. — Раніше люди мали фіксовану плату за одну хвилину, СМС, ММС, мегабайт. За фактом споживання всіх послуг отримували остаточний рахунок. З розвитком мобільного інтернету клієнтам стало складніше вирахувати, скільки мегабайтів вони використали. Змінилася тарифікація дзвінків. З'явилися  нові тарифні моделі, пропозиції. В усіх нюансах нашим клієнтам було складно розібратися.

Тарифну модель "Пакети послуг" компанія "Київстар" впроваджує з 2011 року. Клієнт отримує набір якісних послуг у пакеті й доступну ціну на нього.

— Наприклад, пакет "Базовий" не містить абонплати та плати за з'єднання. Абонент витрачає всього 20 копійок за хвилину за дзвінок на номери "Київстар", "Білайн", "Голден Телеком" та 70 копійок  — на інші мережі. Абонплата за пакет "Єдина країна" становить 1,25 гривні на день, це менше 40 гривень на місяць. Із ним клієнт безкоштовно говоритиме в середині мережі об'єднаного "Київстар" та платитиме 15 копійок за дзвінки на номери інших операторів. Найпопулярніший пакет — "Інтернет без меж". Платиш гривню на день і скільки хочеш користуєшся інтернетом.

Абоненти компанії "Київстар", за бажання, можуть додати послуги, які до пакета не входять.

— Зараз дехто з клієнтів користуються тарифами зразка 2007-2008 років. Платять ті самі гроші, але отримують менше, — продовжує Віталій Ворожбит. — "Київстар" дає можливість спробувати скористатися іншою, вигідною й доступною моделлю, а якщо не сподобається, повернутися назад.

Тарифну модель "Пакети послуг" компанія "Київстар" склала на підставі багаторічних досліджень телеком-ринку.

— Опитування свідчать: людина готова вийти з дому скоріше без гаманця, ніж без стільникового телефона. Користувачі мобільного зв'язку України другі у світі за обсягами споживаних таких послуг. Витрати на зв'язок становлять усього 2 відсотки щомісячного бюджету українця. Середній рахунок клієнта "Київстар" протягом п'яти років не змінюється та становить

40-42 гривні на місяць. До порівняння — в США це 50 доларів. При цьому обсяги послуг, якими користуються наші абоненти, збільшилися в рази. Так, споживання голосового трафіку зросло з 250 до 500 хвилин на місяць.

Перехід до "Пакетів послуг" — всесвітня тенденція. Обравши пакетні тарифи від "Київстар", абоненти платитимуть менше за більший обсяг послуг.

Зараз ви читаєте новину «"Київстар" переходить на вигідну для клієнтів пакетну тарифікацію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути