Лідер телеком-ринку України компанія "Київстар" упроваджує нову тарифну модель "Пакети послуг". Абоненти отримують більше різноманітних послуг, можуть контролювати витрати на телефонний зв'язок.
— Переходимо на пакетну тарифікацію разом зі світовим розвитком телеком-ринку, — говорить директор із розвитку бізнесу на масовому ринку компанії "Київстар" Віталій Ворожбит. — Раніше люди мали фіксовану плату за одну хвилину, СМС, ММС, мегабайт. За фактом споживання всіх послуг отримували остаточний рахунок. З розвитком мобільного інтернету клієнтам стало складніше вирахувати, скільки мегабайтів вони використали. Змінилася тарифікація дзвінків. З'явилися нові тарифні моделі, пропозиції. В усіх нюансах нашим клієнтам було складно розібратися.
Тарифну модель "Пакети послуг" компанія "Київстар" впроваджує з 2011 року. Клієнт отримує набір якісних послуг у пакеті й доступну ціну на нього.
— Наприклад, пакет "Базовий" не містить абонплати та плати за з'єднання. Абонент витрачає всього 20 копійок за хвилину за дзвінок на номери "Київстар", "Білайн", "Голден Телеком" та 70 копійок — на інші мережі. Абонплата за пакет "Єдина країна" становить 1,25 гривні на день, це менше 40 гривень на місяць. Із ним клієнт безкоштовно говоритиме в середині мережі об'єднаного "Київстар" та платитиме 15 копійок за дзвінки на номери інших операторів. Найпопулярніший пакет — "Інтернет без меж". Платиш гривню на день і скільки хочеш користуєшся інтернетом.
Абоненти компанії "Київстар", за бажання, можуть додати послуги, які до пакета не входять.
— Зараз дехто з клієнтів користуються тарифами зразка 2007-2008 років. Платять ті самі гроші, але отримують менше, — продовжує Віталій Ворожбит. — "Київстар" дає можливість спробувати скористатися іншою, вигідною й доступною моделлю, а якщо не сподобається, повернутися назад.
Тарифну модель "Пакети послуг" компанія "Київстар" склала на підставі багаторічних досліджень телеком-ринку.
— Опитування свідчать: людина готова вийти з дому скоріше без гаманця, ніж без стільникового телефона. Користувачі мобільного зв'язку України другі у світі за обсягами споживаних таких послуг. Витрати на зв'язок становлять усього 2 відсотки щомісячного бюджету українця. Середній рахунок клієнта "Київстар" протягом п'яти років не змінюється та становить
40-42 гривні на місяць. До порівняння — в США це 50 доларів. При цьому обсяги послуг, якими користуються наші абоненти, збільшилися в рази. Так, споживання голосового трафіку зросло з 250 до 500 хвилин на місяць.
Перехід до "Пакетів послуг" — всесвітня тенденція. Обравши пакетні тарифи від "Київстар", абоненти платитимуть менше за більший обсяг послуг.
Коментарі