понеділок, 30 липня 2012 05:30

"Київстар" ознайомив дітей із правилами безпечної поведінки в інтернеті

Автор: фото: Сергій РИБАЛКО
  Учасники ігрового тренінгу від компанії ”Київстар” вирішують завдання на знання інтернету
Учасники ігрового тренінгу від компанії ”Київстар” вирішують завдання на знання інтернету

20 липня в дитячому мовному таборі "Келін Ей-Бі-Сі кемп", у селі Клюсівка Новосанжарського району, лідер телеком-ринку України провів ігровий тренінг "Безпечне інтернет-літо з "Київстар". Відбувся він у рамках комплексної соціальної програми "Київстар за безпеку дітей в інтернеті". Учасники вчилися розпізнавати онлайн-ризики і знайомилися з правилами безпечної поведінки у світовій мережі.

На спеціально облаштованому майданчику зібралися близько 80 дітей віком від 8 до 15 років. Діляться на чотири команди по 10 осіб, решта сідають на стільці вболівальників.

— Інтернет — це джерело корисної інформації, — говорить дітям Світлана Немиро, менеджер зі зв'язків із громадськістю харківської філії компанії "Київстар". — Але в ньому приховано багато онлайн-ризиків. Сьогодні через різноманітні конкурсні завдання ми навчимося розпізнавати їх. Це дозволить вам стати експертами безпечного інтернету.

Тренінг складається з восьми завдань на виявлення небезпечних і безпечних сайтів, визначення інтернет-загрози та правильного реагування на неї, знання особливостей і правил поведінки в мережі.

— Завдяки ігровому семінару, який провела компанія "Київстар", тепер можу безпечно користуватись інтернетом, — говорить 15-річний Тимур Кахіані. — Дізнався, що не можна залишати в соціальних мережах номер телефону та домашню адресу, вказувати пароль від поштової скриньки, відправляти СМС-повідомлення на платні номери. Зрозумів, як розрізняти підозрілі сторінки й посилання.

Команда-переможець семінару отримує від компанії "Київстар" флешки на 4 ГБ та підставки для чашок із правилами онлайн-безпеки. Решта учасників — заохочувальні призи.

— Ми вирішили провести тренінг з онлайн-безпеки під час літніх канікул, коли у школярів з'являється більше вільного часу, вони багато подорожують всесвітньою мережею і можуть із більшою ймовірністю наразитися на інтернет-ризики, — говорить Світлана Немиро. — В ігровому семінарі відтворили реальні ситуації, з якими люди стикаються щодня. На практиці познайомили з основними правилами безпечної поведінки в мережі й були приємно вражені рівнем знань учасників.

Компанія "Київстар" протягом трьох років реалізує ініціативу "Безпека дітей в інтернеті". Із повним переліком правил безпеки можна ознайомитися на сайті www. bezpeka.kyivstar.ua.

— Уже впровадили безкоштовну послугу "Батьківський контроль" для безпечної подорожі інтернетом із мобільного телефону. Сервіс діє на основі білого списку гарантовано безпечних сайтів і повністю захищає від онлайн-ризиків, — каже Світлана Немиро. — Щоб підключити "Батьківський контроль" від "Київстар" на телефон дитини, достатньо набрати на її мобільному ЮССД-запит *100*5*1*xxxx#, де хххх — батьківський пароль із чотирьох цифр, і натиснути кнопку виклику.

Зараз ви читаєте новину «"Київстар" ознайомив дітей із правилами безпечної поведінки в інтернеті». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути