Найдорожча відеореклама в 30 с. на телеканалі "1+1" коштуватиме кандидатам у мери Харкова 173 тис. грн. 1 с. - 5773 грн.
Про це повідомив рух "Чесно".
Таку ціну потрібно заплатити за рекламу в проміжку між 21:00 і 22:00. Дані оприлюднили видання "Голос України" та "Урядовий кур'єр".
Найвищі ціни за рекламу хоче "1+1", за ним - канали "Україна" та "ІНТЕР/ІНТЕР+". Найдорожча ціна в прайм-таймі: з 19:00 до 22:00. Найдешевша - вночі.
Регіональний телеканал "ПРАВО А/ТВК" також варіює ціни залежно від тривалості відеоролику. Але пропонує не просто короткі відеоролики, а цілі програми.
Наприклад, реклама до 3 хв. із 7:00 до 12:00 коштуватиме 500 грн/хв. А реклама до 30 хв. із 6:00 до 10:00 на цьому телеканалі обійдеться в 240 грн/хв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вибори мера Харкова: у рекламу вбухують десятки тисяч доларів
Наприклад, під час передвиборчої президентської кампанії 2019 року найбільше реклама коштувала на телеканалі "Україна". Тоді 1 с. на цьому ТРК у вечірній прайм-тайм коштувала до 5658 грн (без ПДВ).
Під час виборів до Верховної Ради максимальна вартість секунди на ТРК "Україна" у вечірньому прайм-таймі знизилася вдвічі - до 2829 грн (без ПДВ).
Таку ж суму треба було віддати за рекламу на спортивних "Футбол 1" і "Футбол 2", які також входять до медіагрупи олігарха Ріната Ахметова.
Реклама на "1+1" олігарха Ігоря Коломойського під час парламентської кампанії у вечірній прайм-тайм коштувала 2250 грн.
Вибори мера Харкова Верховна Рада призначила на 31 жовтня. Участь у виборах беруть 13 кандидатів.
Колишній міський голова Геннадій Кернес помер торік у грудні.
Коментарі