Голова Комітету ВР з питань свободи слова та інформації Микола Томенко звернувся до керівництва Нацради з питань телебачення і радіомовлення та до Голови КМДА з вимогою зупинити рекламу так званих "цілющих настоянок".
Про це повідомляє офіційний сайт народного депутата.
В повідомленні зазначається, що подібні настоянки насправді є повноцінними алкогольними напоями 40-градусної міцності.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Зуб даю, шо син Януковича будується, хай не брешуть"
"На телевізійних каналах і в друкованих засобах масової інформації рекламуються цілющі настоянки 40-градусної міцності. Фактично, йдеться про рекламу алкогольних напоїв Золотоніського лікеро-горілчаного заводу "Златогор" та інших горілчаних заводів у ЗМІ, а також продаж цієї продукції у малих архітектурних формах, зокрема і в Києві", – йдеться у зверненні.
Томенко нагадує, що на сьогодні в Україні заборонена реклама алкогольних напоїв у ЗМІ, окрім спеціалізованих видань, а також продаж такої продукції у малих архітектурних формах. А тому вимагає від компетентних органів зупинити порушення чинного законодавства щодо реклами та продажу алкогольних напоїв.
Коментарі
7