Заступник голови Верховної Ради України Микола Томенко вважає, що захищати громадян треба конкретними вчинками і діями, а не зовнішньою рекламою.
Про це політик сказав вчора на зустрічі із журналістами у Луцьку, відповідаючи на запитання чи є в сьогоднішній Україні ефективним метод використання політичними партіями масової зовнішньої реклами для свого пропагування, повідомляє прес-служба політика.
Томенко наголосив, що завжди критично ставився до зовнішньої реклами, або, як її називають у народі, – "політичних бігморд".
"І сьогодні, в умовах погіршення соціально-економічної ситуації та зубожіння людей я переконаний, що опозиція повинна захищати громадян конкретними вчинками та діями, а не дорогою зовнішньою рекламою", - підкреслив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Тимошенко просять міліцію займатись справою, а не охороняти білборди Януковича
Відповідаючи на запитання як партія "Батьківщина" буде організовувати виборчу кампанію, Томенко сказав, що "зовнішня реклама – занадто дороге і неефективне задоволення для опозиційної партії".
"Тому під час виборчої кампанії головна ставка буде робитися на діалог із суспільством, зустрічах з людьми, вирішенні конкретних питань тощо", - повідомив політик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Герман розповіла, на які білборди Януковича не піднялась би рука хуліганів
"В цьому ми вбачаємо і правильний, і ефективний метод проведення виборчої кампанії", - додав Томенко.
Коментарі
4