Віце-прем"єр-міністр з економічних питань Сергій Тігіпко вважає непрозорим конкурс з приватизації 76% акцій холдингової компанії "Луганськтепловоз", у результаті якого переможцем став "Брянський машинобудівний завод" (Росія), заплативши за пакет, що продається, 410 млн гривень.
Про це він повідомив на прес-конференції.
"Я вважаю, що конкурс був непрозорим. Вважаю, що знову у нас не вийшло з прозорою приватизацією. Я вважаю, що це проблема Фонду державного майна, який не зміг провести конкурс прозоро", - сказав Тігіпко.
При цьому він підкреслив, що був неправий, коли говорив, що "Луганськтепловоз" був проданий за ринковою ціною.
За словами Тігіпка, мінімальна ціна, яку планувала заплатити компанія Mаntara Holding (Кіпр, близька до групи Приватбанку), складала 600 млн. гривень.
"Те, що я почув від цих інвесторів: мінімальна ціна, яку вони готові були платити, - 600 млн. гривень. Це означає, що дійсно є теоретичні втрати держави. Я думаю, що ті, хто придбав цей пакет, нічого не виграють, тому що знову будуть суди, знову будуть проблеми... ми, швидше за все, повернемося знову до тієї ж ситуації", - сказав Тігіпко.
Він підкреслив, що дії ФДМ щодо недопуску Mаntara Holding до участі в конкурсі були непрозорими.
Нагадаємо, 16 червня Тігіпко назвав очікуваним результат конкурсу з продажу 76% "Луганськтепловозу", заявивши, що на це підприємство не могло бути великого попиту.
Тоді він також сказав, що конкурс пройшов прозоро.
15 червня ФДМ визнав переможцем конкурсу з продажу 76% "Луганськтепловозу" управляючу компанію "Брянський машинобудівний завод", яка запропонувала за даний актив 410 млн. гривень при стартовій ціні 400 млн. гривень.
ФДМ мотивував недопуск Mantara Holding до торгів тим, що компанія не надала комісії інформацію про джерела фінансування купівлі держмайна, а також тим, що її фінансову звітність не завірив український аудитор.
Кіпрська "Мантара Холдинг Лімітед", підконтрольна бізнесменові Коломойському, оскаржує в суді підсумки конкурсу з продажу "Луганськтепловозу".
"Луганськтепловоз" виготовляє магістральні тепловози, дизель-потяги, електропотяги постійного і змінного струму, транспортери, вагони та обладнання для потягів приміського сполучення та трамваїв, а також гірничо-шахтне обладнання.
proUA
Коментарі
3