вівторок, 29 вересня 2020 12:58

"Слуга народу" розвісила в Києві бордів на понад 16 млн: які партії потратились на рекламу найбільше

"Слуга народу" розвісила в Києві бордів на понад 16 млн: які партії потратились на рекламу найбільше
Партія "Слуга народу" має наймасштабнішу передвиборчу рекламу. Фото: bihus.info

Партія президента Володимира Зеленського "Слуга народу" перед місцевими виборами заплатила за політичну рекламу в Києві понад 16 млн грн.

Про це повідомляє "Bihus.Info".

Впродовж серпня-вересня журналісти Bihus.Info разом із Громадським рухом "Чесно" фотографували білборди, сітілайти, банери та інші види зовнішньої реклами на вулицях Києва. Згодом вони встановили, які політсили найбільше витратили на передвиборчу рекламу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Слуга народу" веде на місцеві вибори понад 30 тис. кандидатів

Згідно з підрахунками, 5-те місце посідає партія "Пропозиція" (робоча назва "Партія мерів", - Gazeta.ua), яка витратила 4,7 млн грн. Її координаторами є мер Дніпра Борис Філатов і його товариш-бізнесмен Геннадій Корбан.

На 4-му місці - "Перемога Пальчевського", витрати якої на рекламу склали щонайменше 4,8 млн грн. Партія Андрія Пальчевського в серпні лідирувала за кількістю зовнішньої реклами у Києві. Однак у вересні політконкуренти перегнали його і "захопили" рекламні площі.

3-тє місце посідає "Європейська солідарність" з 6,5 млн грн. Голова секретаріату партії Максим Саврасов пояснив, що "ЄС" отримала з держбюджету компенсацію витрат на минулорічну парламентську кампанію. Політсилі повернули приблизно 98 млн грн.

На 2-му місці - партія "За майбутнє" з витратами у 14,5 млн грн. Політичний проєкт пов'язують з олігархом Ігорем Коломойським. Партію офіційно очолює його бізнес-партнер Ігор Палиця. У політисилі заявили, що їхня реклама фінансується з рахунку партії "За майбутнє".

1-шу сходинку очолює "Слуга народу", яка на політрекламу витратила понад 16 млн грн. Голова партії Олександр Корнієнко сказав, що партія відмовилась від держфінансування, а гроші на рекламу отримували від спонсорів, яких згодом додадуть у звіт НАЗК.

Журналісти відзначають, що їхні підрахунки не є абсолютними. Вони мали на меті не зафіксувати повністю рекламу всіх політсил і підрахувати точну суму витрат, а встановити співвідношення витрат між партіями і ті партії, які витрачають найбільше.

5 вересня стартувала передвиборча кампанія. 24 вересня завершився процес офіційного висунення кандидатів у депутати місцевих рад і на посади сільського, селищного, міського голів.

Верховна Рада призначила місцеві вибори в Україні на 25 жовтня 2020-го. Цьогоріч вони відбудуться в умовах пандемії коронавірусу.

Зараз ви читаєте новину «"Слуга народу" розвісила в Києві бордів на понад 16 млн: які партії потратились на рекламу найбільше». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути