Кандидат у президенти Олександр Мороз заявив у ефірі програми "Свобода слова" на телеканалі "Україна", що політична реклама кандидатів має фінансуватися державою, із бюджету.
"Стрімкі показники Тігіпка за даними екзит-полу показують повну залежність виборів від реклами, - заявив він. Окрім того, це показує, що у суспільстві недостатньо політичних традицій", - додав кандидат-соціаліст.
"Ці традиції потрібні, аби висновки робили не лише на основі реклами. Це (результат Сергія Тігіпка - Gazeta.ua) ставить завдання перед державою, що рекламну кампанію треба робити не за рахунок кандидатів".
Мороз заявив, що 5 кандидатів-лідерів згідно з екзит-полами не можуть підтвердити, що їхні витрати на рекламу відповідають офіційним, і що насправді вони витратили на рекламу набагато більше.
"Тому треба, аби держава робила кандидатам рекламу із рівними умовами для всіх", - додав Мороз.
За даними екзит-полу "Студії Савіка Шустера", Мороз набрав у першому турі виборів 0,8%, а Сергій Тігіпко - 13,2%.
Gazeta.ua
Коментарі
38