У суспільстві є запит на сильну державу і більшість політиків намагаються його реалізувати через свою рекламу.
Про це на прес-конференції у Києві сказала експерт Радмила Войтович.
"Важливою проблемою для сьогоднішньої кампанії є розуміння сильної держави як певного рекламного тренду. Для більшості політичних сил проблема сильної держави є актуальною. Основні параметри сильної держави - це політична стабільність, економічний розвиток, політична могутність. Окремі політичні сили в певних смислових контекстах намагаються презентувати цей контекст", - розповіла вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Політична реклама є відірваною від інтересів громадськості - експерт
Перш за все, на це націлена реклама Партії регіонів. Водночас КПУ звертає увагу на повернення великої країни. Також акцент на сильну державу робить частково партія Віталія Кличка "УДАР" та партія Наталії Королевської "Україна - вперед!".
"Сьогодні йде мова про популяризацію держави. Це пов'язано з тим, що певні партії отримують замовлення від суспільства на посилення ролі країни", - підкреслила Войтович.
Також виникає нова проблема - новий тренд розуміння парламентаря, наголосила вона.
"Можна казати, що замінюються самі формати й критерії вимог до політики. Якщо раніше політик був суб'єктом реалізації інтересів громадськості, це мала бути людина професійна, то сьогодні цей критерій піднімається, і основним є критерій моральності", - резюмувала експерт.
Коментарі
2