Політична реклама не цікава виборцям, тому вона млява і відірвана від інтересів суспільства.
Про це на прес-конференції у Києві сказала експерт Радмила Войтович.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Влада не хоче нічого нового казати, а опозиція не може - експерт про вибори
"Громадяни сьогодні не бачать у виборах інструмент покращення свого життя. Тому вони достатньо байдуже ставляться до політичної реклами. Це призводить до того, що і самі політики не зацікавлені в тому, аби демонструвати яскраву, стратегічну рекламу. Якісь стратегічно-цікаві месиджі, фішки", - наголосила вона.
За словами Войтович, сьогодні певні політичні сили презентують рекламу у формі політичного тендеру, не спираючись при цьому на інтереси громадськості.
"Тому політична реклама не може містити стратегічний характер і вона певною мірою не може бути цікавою", - пояснила експерт.
Крім того, на її думку, проблемою є й те, що виборча кампанія немає певної ідеологізації.
"Немає жодної політичної сили, яка б задекларувала чітку систему, за якою б пішло суспільство. Можна сказати про потребу ідеологічної системи, яка б об'єднала суспільство. Сьогодні цього не спостерігається, реклами жодним чином цього не позиціонують", - підкреслила Войтович.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Політична реклама на 10-15% дорожча за комерційну - експерт
Наступна проблема, за словами експерта, - це відсутність ефективних механізмів стратегічної комунікації та взаємодії політичних партій та виборців.
"На сьогоднішній день політичні партії опосередковано спираються на інтереси громадськості. Та реклама, яку ми сьогодні спостерігаємо, є відірваною від інтересів громадськості. Вони самостійно демонструють якісь смислові месиджі, які є достатньо незрозумілими для громадськості", - пояснила експерт.
Коментарі
1