понеділок, 10 вересня 2012 18:18

Політична реклама є відірваною від інтересів громадськості - експерт

Політична реклама є відірваною від інтересів громадськості - експерт
Радмила Войтович каже, що навіть самі політики не зацікавлені у дієвій рекламі - бо знають, що люди на неї реагують погано. Фото: zaxid.net

Політична реклама не цікава виборцям, тому вона млява і відірвана від інтересів суспільства.

Про це на прес-конференції у Києві сказала експерт Радмила Войтович.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Влада не хоче нічого нового казати, а опозиція не може - експерт про вибори

"Громадяни сьогодні не бачать у виборах інструмент покращення свого життя. Тому вони достатньо байдуже ставляться до політичної реклами. Це призводить до того, що і самі політики не зацікавлені в тому, аби демонструвати яскраву, стратегічну рекламу. Якісь стратегічно-цікаві месиджі, фішки", - наголосила вона.

За словами Войтович, сьогодні певні політичні сили презентують рекламу у формі політичного тендеру, не спираючись при цьому на інтереси громадськості.

"Тому політична реклама не може містити стратегічний характер і вона певною мірою не може бути цікавою", - пояснила експерт.

Крім того, на її думку, проблемою є й те, що виборча кампанія немає певної ідеологізації.

"Немає жодної політичної сили, яка б задекларувала чітку систему, за якою б пішло суспільство. Можна сказати про потребу ідеологічної системи, яка б об'єднала суспільство. Сьогодні цього не спостерігається, реклами жодним чином цього не позиціонують", - підкреслила Войтович.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Політична реклама на 10-15% дорожча за комерційну - експерт

Наступна проблема, за словами експерта, - це відсутність ефективних механізмів стратегічної комунікації та взаємодії політичних партій та виборців.

"На сьогоднішній день політичні партії опосередковано спираються на інтереси громадськості. Та реклама, яку ми сьогодні спостерігаємо, є відірваною від інтересів громадськості. Вони самостійно демонструють якісь смислові месиджі, які є достатньо незрозумілими для громадськості", - пояснила експерт.

Зараз ви читаєте новину «Політична реклама є відірваною від інтересів громадськості - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути