Президент Петро Порошенко похвалився, що сам заплатив 80 грн за квиток. Про це він заявив після поїздки швидкісним експресом Київ-Бориспіль.
"2 історичних документа. У мене і Володимира Борисовича. Перші квиткі. Ми вже їхали не як президент і прем'єр-міністр. А як звичайні пасажири. Взяли квитки спокійно. При чому хочу поскаржитися, що міністр інфраструктури, голова залізниці та віце-прем'єр їхали "зайцями". Ми єдині, хто чітко дотримувалися закону", - сказав Порошенко. На пероні пролунав сміх.
Президент похвалився, що експрес-сполучення побудували за 9 місяців.
"9 місяців - це дуже гарний строк. І для жінок для народження і для нашого експресу.
Рік тому запустили безвізовий режим. Тоді всі із скепсисом дивилися. А як же поїхати? Квитки на авіаперевезення дуже дорогі. Я сказав, запустимо лоукост, зможете подорожувати за декілька десятків євро. Кажуть: та ні, цього не буде. І українці подорожують до Європи. Це запуск Ryanair, Wizz Air, які відкривають двері до Європи", - заявив Порошенко.
"80 гривень я і Володимир Борисович самі заплатили. Перевірили, що працює. І кредитні картки, і Apple Pay, WiFi і все що завгодно", - додав президент.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розклад експресу до Борисполя
У лютому 2018-го Кабмін підтримав розроблений Укрзалізницею проект будівництва швидкісної лінії залізничного сполучення "Бориспіль". Згідно з проектом будівництва, лінія пройде від вокзалу "Київ-Пасажирський" через станцію "Видубичі" до терміналу D аеропорту "Бориспіль". Час у дорозі - 35 хв. Планували вкластися у 600-800 млн грн. Запуск швидкісного сполучення не тільки істотно спростить дорогу до аеропорту з міста і до міста з аеропорту, але також розвантажить ключові міські магістралі.
Востаннє з'єднати аеропорт "Бориспіль" із Києвом намагалися 2011-го. Україна у 2011-2012-х досягла угоди з Ексімбанком Китаю про фінансування низки проектів. Згідно з умовами одного з них, для реалізації проекту "Повітряний експрес" Ексімбанк Китаю повинен був надати Україні кредит у розмірі $372 млн. У вересні 2014-го керівництво Мінінфраструктури заявило, що під приводом реалізації проекту "Повітряний експрес", яким курував на той момент голова Держінвестпроекту Владислав Каськів, зникли $50 млн кредиту. Після у міністерстві проект у первісному вигляді назвали "безперспективним" і почали переговори про його переформатування.
Коментарі