Політична реклама лише на 10-15% дорожча за комерційну.
Про це на прес-конференції у Києві сказав керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.
Він розповів, що завжди політична реклама була дорожчою за комерційну і вона коштувала у 2-3 рази вище. Так у 2006-2007 роках один комерційний білборд у Києві коштував 600 доларів, а політична реклама коштувала до 2 тисяч доларів.
Біденко додав: "З кризою ця ситуація докорінно змінилася. Політична реклама не стала коштувати дорожче: ані зовнішня реклама, ані реклама на телебаченні, ані в пресі, тому що попит був набагато меншим за пропозицію і відповідно спрацьовував економічний закон". Ця тенденція, за словами експерта, була зафіксована на останніх президентських виборах.
Він уточнив: "Могли бути якісь додаткові націнки за сюжет, особливо на телебачення. Та ці націнки скоріше були неофіційними. Грубо кажучи, заносилася валізка і відповідно встановлювався певний пріоритет по прайму, по якихось нюансам, але загалом ціна була однакова".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Передвиборна кампанія вже фактично розпочалася - експерт
"Цього року ми фіксуємо збільшення політичної реклами на зовнішніх носіях, яка десь на 10-15 % дорожча за комерційну", - розповів Біденко.
Водночас на телебачення і загалом у ЗМІ офіційно цієї різниці у ціні бути не може, вона переважно сплачується нелегально: "Але ця неофіційна частина — 10-15% максимум, бо ми все ще знаходимося у стані кризи і пропозиція поки що більша за попит".
Експерт також підкреслив, що дати приблизну оцінку вартості загалом реклами тої чи іншої політичної сили дуже важко, бо, наприклад, тільки у Києві працює 70 операторів зовнішньої реклами.
Коментарі
1