17 січня Верховна Рада України ухвалила закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті" (№ 4121).
Підтримали закон 265 народних депутатів.

"Цей закон не просто дає органам місцевого самоврядування впроваджувати Е-квиток в громадському транспорті, це змусить систему громадських перевезень запрацювати ефективно та прозоро. Фактично, це кардинальне реформування сфери перевезень, щоб ми нарешті дійшли до стандартів цивілізованих країн", - наголосив Ігор Васюник.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стало відомо, де найбільше подорожчав проїзд у маршрутках
Парламентар підкреслює, що законопроект №4121 відкриває двері місцевому самоврядуванню для самостійного визначення порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду та встановлення обов'язковості Е-квитків для пільговиків.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зі столичного транспорту зникнуть кондуктори
За словами парламентарія, якщо взяти для прикладу Львів, то, за підрахунками самих перевізників, 40% коштів цієї галузі у місті знаходиться в тіні. Схожа ситуація і в інших містах України.

"Ми зможемо реально оцінити фінансовий стан приватних перевізників, чи аргументовані їхні тарифи, в який термін можна вимагати оновлення автопарку замість тих "корит", що сьогодні їздять містами. Також ми зможемо оцінити реальний фінансовий стан комунальних перевізників: чи аргументовано їм компенсували збитки з міського бюджету і чи справді вони збиткові. Зрештою і приватники, і комунальні підприємства зможуть складати реальні бізнес-плани розвитку. Для пасажирів ухвалення такого закону означає одне — підвищення якості послуг: починаючи від графіків руху транспорту, достатньої кількості одиниць техніки на маршрутах, стану самих автобусів чи електротранспорту і закінчуючи безпекою руху та комфортом", - підсумовує Ігор Васюник.
Законопроект № 4121 щодо провадження Е-Квитка підтримали: Міністерство інфраструктури, Європейський банк реконструкції та розвитку, Європейський інвестиційний банк, Асоціація міст України та Асоціація відкритих міст України, понад 22 міста України, зокрема, обласні центри.
Коментарі