неділя, 02 вересня 2012 00:02

"На жаль, гуморні технології під час цієї виборчої кампанії використовуються не в достатній мірі" - експерт

"На жаль, гуморні технології під час цієї виборчої кампанії використовуються не в достатній мірі"  - експерт

Резонансна реклама "Взнала, що внук голосував за "регіони", переписала хату на кота" спочатку здобула популярності серед людей вільних професій, офісного планктону і всіх тих, хто живе в інтернеті.

Про це у коментарі Gazeta.ua розповів  директор Центру досліджень проблем громадянського суспільства Віталій Кулик.

"Її почали перепощувати у соціальних мережах, робили з неї демотиватори. Невдовзі кіт із бабусею став найбільш рейтинговою рекламою, стьоб поширився в усьому українському середовищі. Акція офісних інтернет-хомячків вийшла за межі інтернету, на неї клюнули журналісти, показали телеканали. Це підтверджує тезу, що популярність завжди здобувають неординарні бігборди, які виходить за рамки традиційних уявлень", - зазначив експерт.

За словами Кулика, реакція влади на білборд виявилася неадекватною.

"Цілком в руслі бюрократичної реакції. На гумор треба відповідати гумором. Саме таким має бути контраргумент. Те, що плакат зняли, помітили лише інтернет-користувачі, яких відсотків 15 від усіх, хто дізнався про рекламу", - сказав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Рівненщині живе кіт Нацик з тризубом на лобі

Хоча, на думку експерта, котяча тема була дуже популярна у "противсіхів" й опозиції, вона вийшла з народу. Це показово, тому що, як вважає Кулик, в штабах опозиції сьогодні немає людей креативного мислення, які були б здатні на подібну кампанію.

"Сьогоднішня опозиція некреативна, вона мислить лінійним способом, відмовляється від таких засобів як гумор і сатира. Зараз гумор опозиції більш злий і менш стьобний. Використовують в основному чорний піар і жорстку критику. Тому вона не зможе навіть використати цю розтиражовану тему", - переконаний експерт.

Кулик припустив, що популярність кота триватиме до наступного креативного білборду чи демотиватора. Це може бути як випадковість, так і цілеспраямована компанія. Наступного року про кота взагалі ніхто не згадає.

"На жаль, гуморні технології під час цієї виборчої кампанії використовуються не в достатній мірі. Таких самих інноваційних креативних ідей я поки не бачу", - додав він.

Зараз ви читаєте новину «"На жаль, гуморні технології під час цієї виборчої кампанії використовуються не в достатній мірі" - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

4

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути